مرجع خبری پرسپولیس : در حاشیه یکی از تمرینات اردوی دبی در باشگاه النصر فرصتی دست داد تا با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دهیم، کاشانی از سفر به مالزی، دیدار برابر سایپا … می گوید.

 

*شما در نشست کميته حرفه‌اي باشگاههاي آسيا شرکت کردید، جنابعالی به چه عنوانی در این نشست حضور داشتید؟


قبل از عيد باشگاه پرسپوليس به عنوان پرطرفدارترين باشگاه آسيا توسط AFC انتخاب شده بود و در جلسات گذشته اين نشست با توجه به مشغله هايي كه داشتم نتوانستم شركت كنم.


پيش از عيد نیز در جلسه اي كه در خدمت آقايان سعيدلو و كفاشيان بوديم آقاي كفاشيان اعلام كردند كه در صورت عدم حضور باشگاه پرسپوليس فوتبال ايران اين فرصت را از دست مي دهد و روز اول فروردين عازم مقر AFC در كوالامپور مالزي شديم.


*چه باشگاه هایی دیگری از آسیا در این نشست حضور داشتند؟
در اين جلسه نمايندگاني از باشگاه های ژاپن، استراليا، عربستان و امارات حضور داشتند و به تبادل تجربيات خود پرداختند.


*هدف از برگزاری این نشست چه بود؟
AFCمي خواهد ميانگين حضور تماشاگران را از 2 هزار به 5 هزار برساند و اينكه باشگاهی مانند پرسپوليس با ميانگين 40 تا 50 هزار تماشاگر در هر ديدار، به چه صورت مي تواند در اين ارتباط كمك كند براي آنها حائز اهميت بود.


همچنين در اين جلسه در مورد افزايش تعداد ديدارها صحبت شد و AFC بر اين نظر بود كه بازيكنان آسيايي حداقل بايد 27 بازي در يك فصل انجام دهند و با اين شرايط بازيكنان ما با توجه به ليگ 18 تيمي 34 بازي در ليگ برتر و 6 بازي در جام حذفي منهاي جام باشگاه هاي آسيا، مشكلي از اين بابت ندارند.

نكته حائز اهميت نشست امسال، با توجه به عدم حضور پرسپوليس در جام باشگاه هاي آسيا، این رقابت ها 54%- درصد افت تماشاچي داشته است كه مستندات آن را هم در اختيارمان قرار دادند.


*بعد از اردوی دبی بایستی پرسپولیس در روز 14 فروردین در برابر سایپا بازی کند. این دیدار را چگونه پیش بینی می کنید؟
بازي با سايپا نيز حكم يكي از فينال ها را براي ما دارد 5 ديدار تا پايان ليگ برتر و 2 بازي به اميد خدا تا فينال جام حذفي داریم، تك تك ديدار ها براي ما مهم است و سه امتيازشان حائز اهميت است.

باتوجه به اردوي دبي و ديدارهاي تداركاتي كه در اين شهر داشتيم و زحماتي كه بازيكنان و كادر فني در اين هواي گرم انجام دادند. اميدوارم به آمادگي ايده آل برسيم و در بازي مقابل سايپا سه امتياز را كسب كنيم.


*بعد از دیدار با سایپا تا روز 27 فروردین پرسپولیس هیچ دیداری ندارد برای این دو هفته چه برنامه هایی در نظر دارید؟
با توجه به اينكه يك بازي جام حذفي بيشتر انجام داده ايم و يك دور جلوتر از ديگر حريفان هستيم بين 14 تا 27 فروردين يك استراحت اجباري داريم كه سعي مي شود با هماهنگي كادر فني يك ديدار تداركاتي و شايد يك اردوي 5 روزه در تهران یا یکی از شهرستان‌ها داشته باشيم كه بازيكنان از فرم ايده آل خارج نشوند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)