غیبت هوار در بازی با سایپا قطعی است

مرجع خبری پرسپولیس: با اعلام سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، مهاجم عراقي اين تيم به دليل غيبت‌هاي غير موجه به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس معرفي شد.


علي دايي هوار ملامحمد را به دليل غيبت غير موجه در اردوي دبي در اختيار كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس قرار  داد تا تكليفش مشخص شود.

 

سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: دلايل غيبت هوار محمد براي باشگاه غير موجه است و تكليف وي را كميته انضباطي باشگاه مشخص خواهد كرد.

وی همچنين از غيبت قطعي هوار محمد در بازي پرسپوليس مقابل سايپا از هفته سي‌ام ليگ برتر باشگاه هاي ايران كه شنبه برگزار مي‌شود، خبر داد و افزود: در پرسپوليس نظم و انضباط حرف اول را مي‌زند و بازيكني كه غيبت غير موجه داشته باشد در تركيب تيم جايي نخواهد داشت.

 

 

پیش از این باشگاه پرسپولیس در خصوص غيبت هوار ‌ملامحمد در اردوی نوروز تأكيد كرده بود اين بازيكن بنابر دلايل نامعلومي در اردوي پرسپوليس در امارات حضور نداشت و به همين دليل علي دايي اختيار تام دارد كه درباره او تصميم بگيرد.

هوار محمد ابتدا به دلیل صادر نشدن ویزا و سپس بدون اطلاع و با بهانه قرار دادن فوت عمویش در اردوي امارات حاضر نشد.  وي پيش از اين نيز بارها به دليل غيبت غير موجه مشكل ساز شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)