به نتايج سپاهان توجه نداريم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: با تمركز و برنامه‌ريزي كه در سال جاري كرده‌ايم قهرماني در جام حذفي را مي‌خواهيم.


محسن خليلي عنوان كرد: بعد از تعطيلات 4-5 روزه كه در ايام عيد داشتيم به اردوي امارات رفتيم و تمرينات بسيار موثر و دو بازي دوستانه سرسخت مقابل دو تيم خوب برگزار كرديم.


وي افزود: در اين بازي‌ها دايي توانست معيار تمام بازيكنان را ارزيابي كند و بايد از برنامه‌هاي خوب باشگاه پرسپوليس كه باعث شد اين اردو برگزار شود و تنوعي در تمرينات تيم به وجود آيد تشكر كرد.

 


خليلي اظهار داشت:

بازيكنان پرسپوليس با انگيزه بالايي آماده ادامه ليگ در جام حذفي هستند. من اين موضوع را در تلاش آنها در دو بازي پرسپوليس در امارات ديدم. در بازي اول عليرغم اينكه باختيم اما فرصت‌هاي بسيار طلايي را از دست داديم و شايسته باخت نبوديم. در بازي دوم نيز قدرت واقعي پرسپوليس را ديديد و با يك بازي منسجم النصر كه تيم كوچكي نبود را شكست داديم.

 


مهاجم پرسپوليس در خصوص بازي روز شنبه مقابل سايپا گفت: خاطرات تلخ و شيرين زيادي با سايپا دارم. 8 سال در اين تيم توپ زدم و خاطره قهرماني در فوتبال ايران را دارم. هيچ وقت خاطرات خوبم را با سايپا از ياد نمي‌برم و اميدوارم بتوانيم با كمك هواداران و شناختي كه از مايلي‌كهن و بازيكنانش داريم به نتيجه دلخواه برسيم.


خليلي يادآور شد: مايلي كهن به هيچ عنوان اهل ضد فوتبال نيست، اميدوارم با يك بازي زيبا و تاكتيكي همچنان در جمع مدعيان بالاي جدول باشيم. البته براي من بازي كردن در مقابل چند بازيكن سايپا كه در موقعي كه در اين تيم توپ مي‌زدم نيز سختي خاص خودش را دارد.


وي گفت: توجهي به نتايج سپاهان نداريم. ما بايد كار خودمان را انجام دهيم و به تيم‌هاي ديگر كار نداشته باشيم.

خليلي افزود: با تلاش و كوشش به دنبال قهرماني جام حذفي هستيم و من دوست دارم با تداوم گلزني‌هايم مانند بازي‌هاي پاياني فصل قبل در اين موفقيت سهيم باشم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)