مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس برابر سايپا با نتيجه 2 بر صفر شكست خورد تا علي دايي دومين باخت خود را در اين تيم تجربه كند.


اولين ديدار هفته سي‌ام ليگ برتر از ساعت 19:50 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 25 هزار تماشاگر آغاز شد.
كريم انصاري‌فر در دقيقه 7 و مهدي خيري در دقيقه 47 براي سايپا گلزني كردند. محسن خليلي در دقيقه 40 يك ضربه پنالتي را براي پرسپوليس از دست داد و ضربه او را ابراهيم ميرزاپور مهار كرد. بازيكنان پرسپوليس در این مسابقه چندين فرصت خوب گلزني را در اين ديدار از دست دادند.


محسن تركي داور مسابقه به سپهر حيدري و مجتبي زارع از پرسپوليس و رضا خالقي‌فر،كريم انصاري‌فرد و ابراهيم ميرزاپور از سايپا كارت زرد نشان داد.

 


با اين شكست پرسپوليس همچنان با 50 امتياز و يك بازي بيشتر نسبت به استقلال در مكان سوم جدول قرار دارد و سايپا 38 امتيازي شد و با سه رده صعود موقتا به مكان هشتم صعود آمد.


پرسپوليس پيش از اين مسابقه با 5 برد متوالي در ليگ برتر و 2 پيروزي در جام حذفي در 7 مسابقه متوالي با مربيگري دايي به برتري رسيده بود و در هفته بيست و نهم ليگ نيز در انزلي برابر ملوان با نتيجه تساوي يك بر يك متوقف شده بود.

اين دومين باخت سرخپوشان تهراني با سرمربيگري علي دايي است، پيش از اين پرسپوليس با دايي 4 بر يك برابر شاهين بوشهر شكست خورده بود.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، نبي ا… باقري‌ها، سپهر حيدري، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، فراگو تياگو، عادل كلاه كج( از دقيقه 56 ميثم بائو)، محمد منصوري( از دقيقه 55 مجتبي زارع)، كريم باقري، هادي نوروزي(از دقيقه 75 حميد علي عسگر) و محسن خليلي
سرمربي: علي دايي

تركيب تيم سايپا:
ابراهيم ميرزاپور، سيد حسين حسيني( از دقيقه 75 مجيد ايوبي)، سعيد يوسف‌زاده، مرتضي ابراهيمي، رضا محمودي، داريوش يزداني، ابراهيم صادقي، رضا خالقي‌فر، امين منوچهري( از دقيقه 70 اميد شريفي‌نسب)، مهدي خيري( از دقيقه 88 علي زينالي) و كريم انصاري فر
سرمربي: محمد مايلي كهن

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)