مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی که تنها 5 بازی به پایان لیگ باقی است، این بدترین نتیجه برای ما بود.

حبیب کاشانی پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی نبود و از کادر فنی می‌خواهیم با بررسی این بازی، تیم را برای حضور در بازی‌های آینده و بازی‌های جام حذفی آماده کند.

کاشانی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ گفت: فکر می‌کنم شانس ما برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر است. از هواداران هم می‌خواهم با حمایت از علی دایی و تیم‌شان به ما برای ادامه بازی‌ها کمک کنند.

کاشانی درباره وضعیت شیث رضایی گفت: شیث رضایی به دلیل شکستگی بینی که در تمرینات دوبی دچار آن شد، اخیرا بینی خود را عمل کرده و تا دو هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند. براساس نظر پزشکان شیث رضایی می‌تواند پس از دو هفته و با استفاده از ماسک مخصوص در ترکیب تیم حضور یابد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت احمدرضا عابدزاده نیز تاکید کرد: پیش از این نیز گفته‌ام که ما علاقمند به استفاده از تجربیات آقای عابدزاده در تیم پرسپولیس هستیم. الآن هم بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ایشان در کادر تیم بزرگسالان استفاده خواهیم کرد و نامه‌ای نیز در همین راستا برای ایشان ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ آقای عابدزاده به این نامه هستیم.

کاشانی درباره سمت و جایگاه عابدزاده در تیم نیز گفت: این مسئله در حیطه اختیارات سرمربی تیم است و بستگی به نظر و تصمیم آقای دایی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)