علی دایی:هرچه زدیم به دربسته خورد/ فقط در نتیجه گیری ضعیف بودیم


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار برابر سایپا ابراز رضایت کرد و شکست در این بازی را ناشی از بدشانسی سرخپوشان دانست.

علی دایی پس از شکست 2 برصفر تیمش برابر سایپا کرج با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: هر دو تیم پرسپولیس و سایپا بازی زیبا و سطح بالایی را به نمایش گذاشتند. متاسفانه ما در زمان‌های بدی گل خوردیم و در طول بازی هرچه زدیم به در بسته خورد. در عین حال می توانستیم با یک گل جریان بازی را به سود خود تغییر دهیم اما تلاش‌مان به نتیجه نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار با سایپاکرج خاطر نشان کرد: از زمانی که من هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفته‌ام، تا این اندازه هجومی بازی نکرده بودیم و فرصت گلزنی نداشتیم. ما در طول بازی به ویژه در نیمه دوم موقعیت‌های گل زیادی بدست آوردیم که از آنها بهره لازم را نبردیم.

وی در ادامه از بازی خوب تیم سایپا در نیمه اول یاد کرد و گفت: سایپا در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشت اما در نیمه دوم به غیر از گلی که به ثمر رساند و دو موقعیتی که علیرضا حقیقی مهار کرد، حرفی برای گفتن نداشت.

دایی که از بازی تیمش رضایت داشت، خاطر نشان کرد: اگر بد بازی می کردیم، می توانستم این بد بازی کردن را به حضور تیم در اردوی دبی ربط بدهم اما تیم در مسابقه برابر سایپا عملکرد خوبی داشت و فقط گل نزد. ما در دبی تمرینات خوبی را انجام دادیم، مسابقه تدارکاتی مناسبی برگزار کردیم و در بازگشت به تهران نیز روند آماده سازی تیم به خوبی دنبال شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: فوتبال همین است، یک روز هر توپی به سمت دروازه حریف می‌زنید داخل گل می رود اما یک روز هرچه می زنید به گل نمی رسید. امروز ما شانس زیاد داشتیم، به تیر دروازه زدیم، صاحب پنالتی شدیم اما به گل نرسیدیم. مقابل سایپا خوب بازی کردیم، از عمق دفاع به دروازه این تیم نزدیک شدیم، با سانتر از جناحین شانس خود را امتحان کردیم اما فقط در نتیجه گیری ضعیف بودیم.

وی همچنین در خصوص تاثیر غیبت شیث رضایی در شکست تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: مطمئنا شیث از بازیکنان بزرگ تیم پرسپولیس است که با حضور او خط دفاعی تیم ما هماهنگ‌تر عمل می کند. در بازی مقابل سایپا باقریها پس از مدت‌ها در ترکیب تیم قرار گرفت و نتوانست در کنار سپهر حیدری عملکرد خوبی داشته باشد. در نیمه اول دفاع ما خوب کار نکرد و مهاجمان سایپا در چند مورد با دروازه بان ما تک به تک شدند اما در نیمه دوم عملکرد خط دفاعی تیم بهتر شد.

دایی افزود: در روزی که ضربات مهاجمان ما به مدافعان سایپا می خورد و به گل تبدیل نمی شد، تیم سایپا روی توپی که شاید اصلا به دروازه هم نمی رسید، دروازه ما را باز کرد. ضربه مهاجم سایپا اگر به مدافع ما برخورد نمی کرد، قطعا گل نمی شد.

“تیمی که فرصت های گل زیادی می سازد، حتما خوب بازی کرده است”، دایی این را گفت و در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما تا پایان مسابقات لیگ برتر چهار بازی دیگر پیش رو داریم و می توانیم با کسب 12 امتیاز سکوی سوم را از آن خود کنیم. قطعا سعی می کنیم در مسابقات لیگ و جام حذفی ناکامی‌های اخیر را جبران کنیم.

دایی با تاکید بر اینکه فوتبال روز بد خود را به پرسپولیس نشان داده است، در دفاع از محسن خلیلی گفت: خلیلی بازیکنی است که می تواند در یک ثانیه روند و نتیجه بازی را عوض کند. از زمانی که من به پرسپولیس آمدم محسن گل‌های زیاد و حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. متاسفانه در دیدار برابر سایپا بدشانس بود و نتوانست به گل برسد. ما محسن را برای دیدارهای آینده نیاز داریم.

وی در خصوص تاثیر تعطیلات لیگ برتر بر شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر سایپاکرج گفت: مطمئنا تعطیلات لیگ در شکست تیم بی تاثیر نبوده است اما این نمی تواند بهانه‌ای برای شکست ما باشد. سایپا هم مانند ما چند روزی بازی نکرده بود اما امروز برنده از زمین خارج شد. طبیعت فوتبال این است، یک روز یک فرصت داری و یک گل می زنی اما روز دیگر از 20 فرصت یکی را هم نمی توانی به گل تبدیل کنی.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد بی مهری هواداران این تیم نسبت به ابراهیم میرزاپور گفت: هواداران پرسپولیس در برخی دقایق بازی به ابراهیم میرزاپور ناسزا گفتند. من این کار را عملی نادرست می دانم، حتی اگر نسبت به بازیکنی با سابقه ملی ابراهیم میرزاپور باشد. همه بازیکنان زحمت می کشند و نباید به آنها ناسزا گفته شود. من اینجا از تماشاگران پرسپولیس عاجزانه خواهش می کنم به حریف احترام بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)