مرجع خبری پرسپولیس : نتایج دیدارهای آغازین روز دوم از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* استیل آذین تهران 2 – سپاهان اصفهان یک
گل: محمد غلامی (82) و رضا نوروزی (85) برای استیل آذین و ابراهیم توره (45) برای سپاهان
اخراج: هادی عقیلی (50 – سپاهان)

* ذوب آهن اصفهان 2 – پیکان قزوین 2
گل: ایگور کاسترو (5) و محسن مسلمان (52) برای ذوب آهن و علی قربانی (47) و کارلوس(90+3)برای پیکان قزوین

* پاس همدان 3 – مقاومت شهید سپاسی شیراز یک
گل‌ها: هادی رمضانی (6) و شهباز ارگینوف (72 و 79) برای پاس همدان و محمد مهدی نظری (86) برای مقاومت شهیدسپاسی شیراز
اخراج: سوشا مکانی (86 – پاس همدان) و شهرام گودرزی (52 – مقاومت شهید سپاسی شیراز)

 

گزارش کامل بازی ها در ادامه مطلب…

* صبای قم 2 – استقلال تهران یک
گل‌ها: جابر انصاری (76) و دیه گو (4+90 – پنالتی) برای صبای قم و آرش برهانی (33) برای استقلال

* شاهین بوشهر 3 – راه آهن شهرری یک
گل‌ها: محمد احمدپوری (74 و 4+90) و مهدی نوری (82) برای شاهین و محمود آمنه (4) برای راه آهن

* استقلال اهواز صفر – فولاد خوزستان یک
گل: سجاد فیض الهی (30)

ديدار تيم‌هاي استيل‌آذين و سپاهان با نتيجه 2 بر يك به سود تيم تهراني به پايان رسيد.
اين ديدار از ساعت 16:45 در ورزشگاه اكباتان با حضور 3 هزار تماشاگر آغاز شد.
2 تيم بازي نزديكي در نيمه اول انجام دادند اما سپاهان در دقيقه 45 روي پاس عمادرضا و ضربه نهايي ابراهيم توره به گل برتري رسيد.


در نيمه دوم شاگردان حميد استيلي روند بازي خود را تغيير دادند و حملاتي روي دروازه سپاهان داشتند تا اينكه در دقيقه 49 با خطاي عقيلي روي محمد غلامي كه به اخراج عقيلي منجر شد، داور براي استيل آذين پنالتي گرفت اما مهدوي كيا اين ضربه را به تيرك افقي زد. بعد از اين حادثه هم در پي حملات مجدد استيل آذين آنها بار ديگر تير دروازه سپاهان را لرزاندند.

 

نتيجه حملات اين تيم گل دقيقه 83 محمد غلامي براي استيل آذين بود و در ادامه رضا نوروزي در دقيقه 85 گل پيروزي اين تيم را نيز به ثمر رساند.
قضاوت اين بازي بر عهده خداداد افشاريان بود. وي از استيل آذين به كاظم برجلو، حميدرضا شرفي و محمد غلامي و از سپاهان به احسان حاج صفي و سيد جلال حسيني و محسن بنگر كارت زرد نشان داد. هادي عقيلي در دقيقه 49 از مسابقه اخراج شد. همچنين امير قلعه نويي نيز به دليل اعتراض به عملكرد داور از كنار زمين اخراج شد.
سپاهان با اين شكست همچنان با 59 امتياز در صدر قرار دارد.


ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و پيكان با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد.

ديدار تيم هاي ذوب آهن و پيكان از ساعت 16:45 در ورزشگاه فولادشهر با حضور 3 هزار هوادار آغاز شد.
شاگردان منصور ابراهيم زاده در همان آغاز مسابقه برتري خود را به حريف نشان دادند. آنها در دقيقه 5 توسط ايگر كاسترو به گل رسيدند اما در شروع مسابقه در نيمه دوم در دقيقه 47 علي قرباني گل تساوي پيكان را زد.
ذوبي ها كه براي قهرماني با سپاهان رقابت مي كنند بر حملات خود در نيمه دوم افزودند و توانستند در دقيقه52 توسط محسن مسلمان به گل برسند اما پيكان در دقيقه 90+3 توسط كارلوس به گل تساوي رسيد تا ذوب آهن نتواند از باخت سپاهان براي كم شدن فاصله امتياز استفاده كند.
ذوب آهن با اين تساوي 54 امتيازي شد و در همان مكان دوم جدول قرار گرفت.
قضاوت اين مسابقه بر عهده شاهين حاج بابايي بود. وي از ذوب آهن به محسن مسلمان و سينا عشوري و از پيكان به حسين معمار كارت زرد داد.


ديدار تيم‌هاي پاس همدان و مقاومت سپاسي شيراز با نتيجه 3 بر يك به سود پاس به پايان رسيد.

ديدار تيم هاي پاس همدان و مقاومت از ساعت 16:45 در ورزشگاه قدس با حضور 700 تماشاگر آغاز شد.
پاس در دقيقه 8 توسط هادي رمضاني به گل رسيد. بازي تا دقيقه 74 متعادل در حال برگزاري بود اما در اين لحظه شهباز ارگينوف براي پاس بار ديگر گلزني كرد. اين بازيكن در ادامه بازي توانست در دقيقه 80 دروازه مقاومت را باز كند.
شاگردان محمد احمدزاده در دقيقه 83 توسط مهدي نظري يكي از گل هاي خورده را جبران كردند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمد حسين اسدي بود. وي از تيم پاس به رمضاني، اكبري و از مقاومت به مهدي نظري و محمد ايران پوريان كارت زرد نشان داد. همچنين در دقيقه 53 شهرام گودرزي از مقاومت و در دقيقه 83 سوشا مكاني از پاس از بازي اخراج شدند.

تيم فوتبال مس كرمان در حالي با نتيجه 4 بر 2 مقابل ملوان انزلي به برتري رسيد كه 2 بر صفر از اين تيم عقب بود.

ديدار 2 تيم مس كرمان و ملوان انزلي از هفته سي‌ام ليگ برتر در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان در حضور حدود 4 هزار تماشاگر كرماني از ساعت 17 آغاز شد و مس كرمان با نتيجه 4 بر 2 ملوان را شكست داد.
محمد حيدري در دقيقه 11 و حسين ابراهيمي در دقيقه 31 براي ملوان گلزني كردند و فرزاد آشوبي از روي نقطه پنالتي براي مس در دقيقه 40 گلزني كرد تا نيمه نخست با نتيجه 2 بر يك به سود ملوان به پايان برسد، اما در نيمه دوم ورق برگشت و با افزايش تماشاگران كرماني در ورزشگاه، مس 3 گل ديگر توسط ميلاد فخرالديني در دقيقه 63، حسين بابايي در دقيقه 67 و روح‌الله بيگدلي در دقيقه 87 براي به ثمر رساند تا با نتيجه 4 بر 2 حريفش را شكست دهد.
رحيم مهرپيشه قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و به جلال رافخايي از ملوان و ميلاد فخرالديني و فرزاد آشوبي از مس كرمان كارت زرد نشان داد.
مس با اين پيروزي دومين پيروزي پياپي را كسب كرد و 35 امتيازي شد و ملوان نيز كه در 4 بازي اخير رنگ پيروزي را نديده بود در اين ديدار هم ناكام بود و 37 امتيازي ماند.

 

تيم فوتبال استقلال با نتيجه 2 بر يك برابر صباي قم شكست خورد و در رده چهارم جدول باقي‌ ماند.

اين ديدار از ساعت 18:45 در ورزشگاه يادگار امام شهر قم و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد.
آرش برهاني در دقيقه 33 براي استقلال گلزني كرد و جابر انصاري در دقيقه 76 و ديگو در دقيقه 93 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.
مسعود مرادي داور مسابقه به عليرضا لطيفي و داود حقي از صبا و امير حسين صادقي و حنيف عمران‌زاده از استقلال كارت زرد نشان داد.
با اين شكست استقلال 49 امتيازي ماند و در مكان چهارم و در يك پله پائين‌تر از پرسپوليس باقي‌ ماند و صبا با 40 امتياز به مكان هفتم صعود كرد.


تيم فوتبال فولاد خوزستان با نتيجه يك بر صفر استقلال اهواز را شكست داد.

ديدار 2 تيم مس كرمان و ملوان انزلي از هفته سي‌ام ليگ برتر در ورزشگاه تختي اهواز در حضور حدود 2 هزار تماشاگر اهوازي از ساعت 18:45 دقيقه آغاز شد. سجاد فيض‌الهي در دقيقه 29 براي فولاد گلزني كرد.
يدالله جهانبازي قضاوت بازي را بر عهده داشت و به مصطفي بيژني، افشين كمايي و حسين ماهيني از استقلال اهواز و علي حمودي و سعيد قدمي از فولاد كارت زرد نشان داد.
هادي خنيفر از استقلال اهواز و جابا موجيري از فولاد پس از سوت داور بازي در پايان مسابقه به زد و خورد پرداختند كه با كارت قرمز داور مواجه شدند.
فولاد با اين پيروزي 34 امتيازي شد و استقلال اهواز 28 امتيازي باقي ماند.

 

تيم فوتبال شاهين بوشهر با نتيجه 3 بر يك راه‌آهن را شكست داد.

ديدار 2 تيم شاهين بوشهر و راه‌آهن از هفته سي‌ام ليگ برتر در ورزشگاه شهيد بهشتي از ساعت 18:45 دقيقه آغاز شد.
محمود آمنه در دقيقه 5 براي راه‌آهن گلزني كرد و محمد احمدپوري در دقايق 75 و 94 و مهدي نوري در دقيقه 83 گل‌هاي شاهين بوشهر را به ثمر رساندند.
قضاوت بازي را هدايت ممبيني بر عهده داشت و به علي نورمحمدي و حسين پاشايي از راه ‌آهن و محمد احمدپوري از شاهين كارت زرد نشان داد.
مهدي تارتار فصل گذشته در راه‌آهن شاگرد محمود ياوري، سرمربي حال حاضر شاهين بوشهر بود.
شاهين بوشهر با اين پيروزي 33 امتيازي شد و راه‌آهن نيز 34 امتيازي باقي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)