مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى ، مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خيلى خوشحال شدم از اينكه تيمهاى صدر جدولى امتياز از دست دادند.

 

وى اظهارداشت: در بازى با سايپا پرسپوليس به خاطر اشتباهات فردى شكست خورد. من به اسامى كارى ندارم و بازيكنان خط دفاعى برايمان فرقى نمى كنند همه براى ما يكسانند، صحيح نيست علت باخت را متوجه نبى باقرى ها كنيم از اين اشتباهات ممكن است بازيكنان ديگر هم انجام بدهند و در بازى با سايپا فقط به خاطر عدم دقت در گلزنى باختيم.


او در خصوص شكست تيمهاى صدر جدول اذعان داشت: من در مصاحبه اى كه قبلا با رسانه ها انجام دادم گفته بودم كه به خاطر تعطيلات ۲ هفته اى خواهيد ديد كه تيمهاى ديگر نتيجه نخواهند گرفت و حتى گفته بودم كه چون به پايان فصل نزديك مى شويم تيمهاى قعر جدولى باانگيزه تر بازى خواهند كرد.

 

مربى پرسپوليس ادامه داد:

 

خيلى خوشحال شدم از اينكه تيمهاى صدر جدولى امتياز از دست دادند زيرا به نفع پرسپوليس شد.


عبدى در خصوص درگيرى حقيقى با سپهر حيدرى افزود: عليرضا و سپهر ۲ بازيكن خوب پرسپوليس محسوب مى شوند.حقيقى بعد از درگيرى اى كه با شيث داشت بايد ياد بگيرد كه بتواند خودش را كنترل كند.


وى خاطرنشان كرد: اين باخت تلنگرى به تيم ما بود تا مغرور نشويم. تا بازى با تراكتور ۱۲ روز فرصت داريم كه نقاط ضعفمان را از بين ببريم و مشكلاتمان را حل كنيم اميدوارم كه مشكل بازيكنان مصدوم مانند شيث رضايى و مجتبى شيرى حل شود و به شرايط بازى برسند تا ما از اين بابت مشكلى نداشته باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)