مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد، مدافع سرخ پوشان معتقد است در ديدار سرخ ها مقابل سايپا بد شانس و بد اقبالى گريبان پرسپوليس را گرفت و همين مسأله باعث باخت سرخ پوشان شد.


• باخت مقابل سايپا كمى غير قابل باور نبود؟
– چه بگويم! ما بازى خوبى از خود به نمايش گذاشتيم و از تمام توانمان بهره گرفتيم تا اين ديدار را هم با پيروزى پشت سر بگذاريم اما متأسفانه شانس با ما يار نبود و گرفتار بد شانسى شديم. خودتان شاهد بوديد بار  ها تا آستانه گلزنى پيش رفتيم اما نتوانستيم به هدفمان برسيم.


• فكر نمى كنى پرسپوليس بازى با سايپا، با پرسپوليس بازى هاى قبلى به لحاظ فنى تفاوت داشت؟
– نه، من اين مسأله را قبول ندارم كه مشكلات فنى باعث باخت ما شد. وقتى تيمى در يك ۹۰ دقيقه بيش از ۸،۷ موقعيت گل دارد، نمى تواند مشكل فنى داشته باشد. همانطور كه گفتم اصلى ترين مشكل ما در اين بازى نداشتن شانس بود. همين! به هر حال وقتى باخت پيش نمى آيد، مطرح كردن اين مسأله عجيب نيست!


• عملكرد سايپا را چطور ديدى؟


– سايپا تيم خوبى است و مهره هاى جوان و با انگيزه اى دارد. مقابل ما بد بازى نكردند اما همه شاهد بودند كه آنها روى كار گروهى و برنامه هاى تاكتيكى به گل نرسيدند و موقعيت هايى را كه به دست آوردند، به آنها داديم.


• با توجه به اين شكست و نتايج ديگرى كه در هفته سى ام رقم خورد، آينده پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– درست است كه برد ما در مقابل سايپا شرايطمان را در جدول خيلى بهتر مى كرد و مى توانستيم به صدر نزديك تر از قبل شويم اما متأسفانه اين اتفاق رخ نداد و ما باختيم اما اين باخت ما در حالى رقم خورد كه ساير بالانشينان جدول نتايج دلخواه را نگرفتند و شايد ما بابت اين شكست زياد متضرر نشديم. به هر صورت، حالا كه تغييرات زيادى در صدر جدول ايجاد نشده، ما در تلاش هستيم در بازى هاى بعدى اين شكست را جبران كنيم و بتوانيم به كورسمان با ساير تيم ها ادامه دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)