مرجع خبری پرسپولیس : عقيلي هنگام عزيمت با سپاهان به تهران با يك خانم غريبه در كافي‌شاپ فرودگاه اصفهان ديده شده و از سوي ماموران حراست مورد سوال قرار مي‌گيرد و در نهايت كار به درگيري فيزيكي مي‌كشد.البته سايتي كه اين خبر را انعكاس داده بود در آن اسمي از هادي عقيلي نبرد اما كدهايي داد كه كاملا مشخص بود منظورش اين بازيكن است. با اين حال عقيلي اتفاقي كه در فرودگاه اصفهان براي او افتاده را تاييد كرده و درصدد رفع اتهام از خود برآمده است.


از بازي با استيل‌آذين شروع كنيم.
بازي خوب پيش مي‌رفت كه تصميمات اشتباه داور در نيمه دوم همه‌چيز را به هم ريخت. اخراج من و قلعه‌نويي باعث شد تيم ما از هم بپاشد. نيمه دوم با اخراج زود‌هنگام من آغاز شد و همين موضوع جو منفي بسيار بدي در تيم حاكم كرد. سپاهان در نيمه اول خيلي خوب بازي كرد و همه اين مساله را ديدند.


فكر مي‌كني داور در اخراج تو اشتباه كرد؟
فكر مي‌‌كنم توپ بالاي سر من و غلامي بود و هر دو ما در حال نگاه كردن توپ بوديم. براي همين برخوردي با هم داشتيم و هر دوي ما به زمين افتاديم ولي داور تصميم گرفت كه مرا اخراج كند. معتقدم تصميم داور در اين صحنه كاملا اشتباه بود.


در اين فصل بارها اين مساله عنوان شده كه داوري‌ها به سود سپاهان بوده است…
من هميشه معتقد بوده‌ام كه اشتباهات داوري عمدي نيست. به نظر من آنهايي كه چنين نظري دارند حداقل با اتفاقات بازي ما مقابل استيل‌آذين تغيير عقيده دهند.


از خبري كه در برخي سايت‌ها و روزنامه‌ها در خصوص تو عنوان شده بود اطلاع داري؟
اگر منظورتان اتفاقي است كه در فرودگاه اصفهان افتاد، بله خبر دارم. من نمي‌خواهم جانماز آب بكشم، مختصر مي‌گويم كه خدا جاي حق نشسته است. من هميشه حلقه‌ام دستم است و عكس بچه‌ام روي گوشي‌ام است. از طرفي معمولا همسرم مرا تا فرودگاه همراهي مي‌كند.


اما در خبر آمده بود كه تو با يك خانم غريبه در كافي‌شاپ فرودگاه اصفهان در حال گفت‌وگو بوده‌اي…
اصلا فرودگاه اصفهان كافي‌شاپ ندارد. آن خانم، همسر يكي از دوستان من بود كه در ليست انتظار قرار داشت و از من خواست كه براي او بليت تهيه كنم. من هم موضوع را به سرپرست تيم‌مان گفتم تا اگر شود به او كمك كنيم. در ضمن اگر خانمي بخواهد صحبت كند ديگر من مقصر نيستم.


بنابراين تاكيد داري كه مرتكب اشتباهي نشده‌اي؟
من فقط مي‌خواهم به كساني كه به اين موضوع دامن زدند ياد‌آوري كنم كه خدايي وجود دارد و بعد از مرگ‌شان بايد پاسخگوي اعمال‌شان باشند. آبروي مسلمان از حج واجب‌تر است و اينكه افرادي با آبروي من بازي كردند درست نيست. ما به هنگام سفر با لباس فرم سپاهان هستيم و مگر مي‌شود در اين شرايط من با خانم غريبه در كافي‌شاپ باشم. من چند سال است كه در اين فوتبال حضور دارم و همه مرا مي‌شناسند. از طرفي كادر‌فني سپاهان دو ميز آن طرف‌تر از من نشسته بود و واقعا چه كسي در اين وضعيت چنين خطايي مرتكب مي‌شود.


پس چرا در مقابل حراست فرودگاه از خودت دفاع نكردي و حقايق را نگفتي؟
من اصلا نمي‌دانم آنها چه كساني بودند. فكر مي‌كنم اين موضوع برنامه‌ريزي شده بود و اين افراد مي‌خواستند هرطور شده به من گير بدهند.


قصد شكايت از آن افراد را هم داري؟
يكي از خود اين آقايان به من گفت كه تو بازيكن آبروداري هستي و برو شكايت كن اما من واقعا نمي‌خواهم اين موضوع را ادامه دهم و فكر مي‌كنم مسوولان باشگاه پيگير موضوع هستند. اين افراد صادقانه برخورد نكردند و من مطمئنم كه جايي چوب اين موضوع را مي‌خورند. ما كه كسي را نداريم و تنها اميدمان به خداست.


با باخت سپاهان مقابل استيل‌آذين هنوز هم از قهرماني سپاهان مطمئني؟
خدا را شكر كه تيم‌هاي رقيب ما هم نتيجه نگرفتند. ما مي‌توانستيم فاصله را بيشتر كنيم اما همين كه كمتر نشد باز هم خوب است. در قهرماني سپاهان هم هيچ شكي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)