حقيقي: نمي‌دانم برنامه نود به دنبال چه چيزي است


مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم عادل فردوسي‌پور به دنبال چه هدفي است كه در هر برنامه، جرياني را برايم درست مي‌كند.

عليرضا حقيقيدرباره فريادهاي خود سر بازيكنان پرسپوليس در بازي برابر سايپا كه در برنامه شب گذشته نود نمايش داده شد، اظهار داشت: نمي‌دانم عادل فردوسي‌پور از جان من چه مي‌خواهد؟ هر اتفاقي كه مي‌افتد، 4 موضوع ديگر را نيز به آن ربط مي‌دهد.


وي ادامه داد: نمي‌توانم مقابل 30 هزار هوادار با بازيكن در گوشي صحبت كنم. مجبورم فرياد بزنم تا هماهنگي لازم بين مدافعان صورت گيرد. يكي از اصلي‌ترين وظايف دروازه‌بان، هماهنگي بين بازيكنان است و اين موضوع را مي‌تواند با هر حالتي انجام دهد.


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان ساخت: بزرگترين دروازه‌بانان دنيا هم سر بازيكنان فرياد مي‌زنند. فكر نمي‌كنم كار اشتباهي كرده باشم و بار ديگر نيز چنين اقدامي را انجام خواهم داد. تمام بازيكنان پرسپوليس دوست و رفيق من هستند. با اجازه علي دايي هماهنگي آنها بر عهده من است و در برخي صحنه‌ها نيز بر سر آنان فرياد مي‌زنم.


وي در مورد نتايج پرسپوليس افزود: تلاش مي‌كنيم تا از تعطيلات به خوبي استفاده كنيم و در بازي‌هاي آينده بتوانيم حداكثر امتياز را كسب كنيم. خدا را شكر با شكست پرسپوليس، ساير تيم‌ها نيز نتيجه نگرفتند و جايگاه ما در جدول تغيير نكرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)