سپهر حیدری: در دوبی دنبال خوشگذرانی نبودیم/ حقیقی بر سر بازیکن دیگری فریاد زد

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سایپا مقابل ما بسیار خوب کار کردند و توانستند با درخشش “ابراهیم میرزاپور” ما را شکست دهند.

*چطور شد بازی را باختید؟

– فوتبال همین است کاری نمی‌شود کرد. ما در بازیهای قبلی یک رکورد خوب بر جا می‌گذاشتیم. ما در این بازی خیلی خوب و روان کار کردیم و ظرف 10 دقیقه، 7، 8 موقعیت گل را خراب کردیم اما طبیعت فوتبال همین  است؛ اگر گل نزنی گل می‌خوری.

*سایپایی‌ها هم که خیلی خوب کار کردند؟

– بی‌اغراق می‌گویم که همه بازیکنان سایپا عالی کار کردند ابراهیم میرزاپور واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشت و باید از ارزش کاری آنها هم به نیکی یاد کنیم اما روز پرسپولیس نبود در عوض سایپایی‌ها عالی کار کردند.

 

*فکر می‌کردی بعد از پیروزی‌های متوالی در این بازی شکست بخورید؟

– شکست ما دلیل داشت. 17 روز مسابقه نداشیم و بعد از این بازی هم تا 13 روز بازی نداریم. تأخیر در برگزاری مسابقات برای پرسپولیس در کورس قهرمانی است بدترین چیز است باور کنید اگر دوبی نمی‌رفتیم حتی این شرایط را نداشتیم.

*یعنی اردوی دوبی مفید بود؟

– صددرصد خوب بود. در تهران فقط باران و سیل بود پس یا باید به کیش می‌رفتیم یا دوبی بنابراین وقتی مسئولان الوصل از ما دعوت  کردند پس بهتر بود که به امارات می‌رفتیم در آنجا فقط تمرین کردیم و…

*پس قضیه اینکه می‌گویند پرسپولیسی‌ها در دوبی فقط به خوشگذرانی پرداختند، چیست؟

– نمی‌دانم چرا همه روی اردوی دوبی ما زوم کردند ما فقط در آنجا تمرین می‌کردیم و مطمئن باشید در تیم علی دایی تفریح و خوشگذرانی جایی ندارد در آنجا 2 بازی دوستانه انجام دادیم اما در بازی با سایپا با آنکه بدنها آماده بود اما نظم نداشتیم و در گلزنی بی‌دقت بودیم پس چرا منتقدین 8 پیروزی قبلی ما را ندیدند.

*نبی‌الله باقریها مقابل سایپا بسیار با استرس کار کرد و یک گل به خودی هم زد؟

– طبیعی بود باقریها در 9 بازی قبلی حضور نداشت وی احتیاج به بازی داشت تا به شرایط مطلوب برسد. نبی یکی از بهترین مدافعان ما به شمار می‌رود و نباید همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر او شکست. در این بازی فقط دفاع تیم مشکل نداشت بلکه کل تیم بد کار کرد. اکثر موقعیت سایپایی‌ها ضدحمله بود اما تیم مقابل تیم نونهالان نبود بلکه سایپا بود.

*در یک صحنه علیرضا حقیقی با عصبانیت بر سر تو فریاد کشید، قضیه چه بود؟

– چیز خاصی نبود فکر می‌کنم او بر سر بازیکن دیگری فریاد زد. این مسائل در فوتبال طبیعی است شاید هم یک روز من بر سر بازیکنی فریاد بزنم. فوتبال همین است و فشار و استرس زیاد دارد همه می‌خواهند به تیم کمک کنند در هیاهوی ورزشگاه و تماشاگران صدا به صدا نمی‌رسد و شاید او با فریاد از من خواسته که ناحیه‌ِای را پوشش بدهم.

*یعنی از حقیقی ناراحت نیستی؟

– چرا باید ناراحت باشم؟! همه بازیکنان در شرایط بازی استرس دارند قطعا علیرضا در شرایط بازی فریاد کشیده و قصد تخریب مرا نداشته البته گفتم حواسم به این صحنه نبود.

*در مورد بازی با تراکتور صحبت کن، همانطور که می‌دانی هواداران تراکتور اصلا دوست ندارند مقابل پرسپولیس شکست بخورند و شاید همین کار را برای پیروزی پرسپولیس سخت‌تر کند؟

– هواداران تراکتور یکی از بهترین و استثنایی‌ترین تماشاگران ایرانند اما شرایط هواداران این تیم با پرسپولیس فرقش از زمین تا آسمان است. قطعا هواداران ما بیشتر از تراکتوری‌ها است و اگر برای پرسپولیس در دهات یا پشت کوه بازی بگذارند حتم بدانید چندین برابر هوادار برای تماشای بازیهای این تیم به ورزشگاه می‌آیند. تراکتور تیم خوبی است اما ما باید استرس را کنار بگذاریم و شکست مقابل سایپا را فراموش کنیم تا بتوانیم تراکتور را ببریم.

*آیا قصد جدایی از پرسپولیس را در پایان فصل داری؟

– فقط و فقط فکرم به پرسپولیساست. دلیلی ندارد از این تیم جدا شوم. تمام وجودم برای پرسپولیس است و خودم را مدیون این تیم و هوادارانش می‌دانم کجا بروم بهتر از این تیم؟! این روزها پیشنهاداتی را در روزنامه‌ها می‌خوانم که خودم از آنها بی‌خبرم اولین و آخرین انتخابم پرسپولیس است انشاءالله می‌خواهیم یک جام به هوادارانمان بدهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)