خودم تصميم نهايي براي بازگشت را گرفتم / عماد رضا هم گفت برگرد به پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك عراقي پرسپوليس گفت: ناراحتي من اين بود كه دوست داشتم دايي حرف‌هاي من را گوش و مشكلاتم را درك كند.

هوار ملا محمد در مورد بازگشت به تمرينات پرسپوليس گفت: مشكل خاصي نبود و سوء تفاهم كوچكي پيش آمده بود كه خوشبختانه حل شد و در حال حاضر با آمادگي كامل در اختيار تيم هستم.


وي ادامه داد: در مدت غيبتم تمرينات خوبي را داشتم و شانس با من يار بود كه ليگ برتر 10 روز به وقفه افتاد و من بهترين استفاده را از اين تعطيلات بردم.

هوار عنوان كرد:


 

 

از حضور در پرسپوليس رضايت دارم و به فكر تمديد قرار داد با اين تيم هستم. دايي به من كمك كرد كه به آرامش خوبي در تيم برسم و با هيچ كس هم مشكل ندارم.


وي افزود: دايي را دوست دارم و ناراحتي من از او اين بود كه دوست داشتم حرف‌هاي من را گوش دهد و مشكلاتم را درك كند.

ملا محمد در مورد بازي با سايپا گفت: پرسپوليس بازي خوبي را مقابل سايپا به نمايش گذاشت، اما متاسفانه در گلزني مشكل داشت. اگر در اين بازي پيروز مي‌شديم مي‌توانستيم در مكان اول يا دوم جدول قرار بگيريم.

وي در مورد اينكه گفته مي‌شود عماد رضا به او پيشنهاد داده به پرسپوليس بازگردد تاكيد كرد: من از تمام بازيكنان عراقي كه در اين بازي مي‌كنند مشاوره مي‌گيريم و با عماد رضا هم خيلي صميمي هستم، اما تصميم نهايي بازگشت به پرسپوليس را خودم گرفتم.


هافبك پرسپوليس با اشاره به اينكه سپاهان شانس بيشتر براي قهرماني در ليگ دارد، عنوان كرد: اين تيم اصفهاني مدعي نخست كسب عنوان قهرماني است، البته نبايد اتفاقات فوتبال را فراموش كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)