بادامكي : تمام هدف ما كسب قهرماني در جام حذفي است


مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: متاسفانه با مصدوميتي جزيي مواجه شدم كه به همين دليل نتوانستم در بازي مقابل سايپا به ميدان بروم.


حسين بادامكي  ضمن بيان مطلب فوق افزود: در مسابقه هاي آينده، با صلاحديد علي دايي دوباره به ميدان خواهم رفت تا بتوانم براي تيمم يك مهره مثمرثمر باشم.



وي ادامه داد: با وجود اينكه فوتبال خيلي خوبي را مقابل سايپا در هفته سي ام ليگ برتر به نمايش گذاشتيم،‌ اما نتوانستيم نتيجه لازم را كسب كنيم ولي با اين حال در 4 هفته آينده ليگ برتر تلاش خواهيم كرد با كسب نتايج لازم، حداقل بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را تصاحب كنيم.

 


هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: به غير از ليگ برتر، تمام اميد خود را به رقابت‌هاي جام حذفي معطوف كرده ايم تا حداقل بتوانيم با كسب عنوان قهرماني در اين رقابت‌ها ضمن دادن پاسخي شايسته به هواداران، سهيمه ليگ قهرمانان آسيا را نيز كسب كنيم.

 


حسين بادامكي با اشاره به حضور علي دايي در تيم پرسپوليس گفت: كرانچار مربي قبلي پرسپوليس در كل بد كار نكرد، ‌اما با آمدن علي دايي شرايط تيم به كلي متفاوت شد و به نوعي او به شخيصت جديدي را به تيم القا كرد كه نتايج آن را در هفته هاي گذشته،‌ ديديم.


وي ادامه داد: هر بازيكني كه در تمرينات آماده‌تر باشد، دايي به او ميدان مي‌دهد تا بتواند توانايي‌هاي خود را در روز مسابقه نيز نشان دهد. من هم تلاش ميكنم با آماده نشان دادن خود در تمرينات، ‌بتوانم حقم را از فوتبال بگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)