مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال صبای قم با برتری مقابل مس کرمان حریف تیم پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طی یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز تیمهای صبا و مس در ورزشگاه یادگارامام قم به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تیم صبا با یک گل حریف خود را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

 

تک گل تیم صبا را داود حقی در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم صبا در مرحله یک هشتم نهایی هم سپاهان را در همین ورزشگاه با یک گل از دور رقابتها کنار گذاشته بود.

 

به این ترتیب تیم های صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار کننده یکی از دو مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی 88-89 خواهند بود تا یک پای فینال را مشخص کنند.

 

 

 

 

با توجه به میزبانی تیم صبا در مرحله یک چهارم و مسابقه تیمهای پرسپولیس و پتروشیمی در تبریز مسابقه تیمهای صبا و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و به میزبانی سرخپوشان پایتخت برگزار خواهد شد.

 

در دیگر دیدار این مرحطه تیمهای استیل آذین و ذوب آهن به مصاف هم رفته اند که دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند و راهی دو وقت اضافه 15 دقیقه ای شده اند. برنده این پیکار به مصاف برنده دیدار تیمهای دسته اولی مس رفسنجان و گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)