با حل مشكل دو شغله هاى ورزش , كاشانى كانديد اى اول مدير عاملى پرسپوليس

 

مرجع خبری پرسپولیس : پيش از اين برنامه سازمان تربيت بدنى بر اين اساس استوار بود كه كاشانى در تابستان امسال بر صندلى رياست فدراسيون فوتبال تكيه بزنداما در حال حاضر در اين مسائل نمى توان حساب چندانى باز كرد.


واقعيت امر هم اين است كه با توجه به جبهه هاى مختلفى كه در مجمع فدراسيون شكل گرفته است، جمع آورى آرا به همين سادگى ها هم نيست.


در چنين شرايطى تغييرات ويژه اى در حوزه پرسپوليس جريان يافته است. چنانكه به طور جدى شنيده مى شود با حل مشكل دو شغله ها، سومين دوره سرپرستى كاشانى كه با اشكال تراشى هايى همراه بوده مدير عاملى او در فصل آينده مرتبط خواهد شد.

 

احتمال مدير عاملى كاشانى در فصل آينده قوت گرفته است و اين امر متوجه به اقداماتى است كه اين روز  ها در ابعاد مختلف براى حل مسأله دو شغله هاى ورزش جريان دارد و چنانچه به نتيجه برسد، به طور خودكار راه براى پرسپوليس و كاشانى باز خواهد شد.

 

البته اين در حالى است كه حبيب كاشانى هنوز اعلام نكرده است كه آيا قصد دارد به عنوان مدير عامل به فعاليت خود ادامه دهد، هر چند عملكرد و برنامه ريزى هاى باشگاه به گونه اى است كه چنين مسأله اى را اجتناب نا پذير مى كند، با اين وجود حبيب كاشانى هنوز برنامه خود براى فصل آينده را اعلام نكرده است اما حل و فصل موضوع دو شغله بودن، مسائل را بسيار تغيير مى ده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)