مشکلی نیست / با پرسپولیس قرارداد دارم


مرجع خبری پرسپولیس : هافبك طراح پرسپوليس گفت: هنوز فرصت اين را پيدا نكرده‌ام تا در تيم دايي خودم را اثبات كنم.

مهدي شيري رباره شايعات روزهاي اخير مبني بر اينكه رابطه خوبي بين او و دايي وجود ندارد، عنوان كرد: فقط يك جلسه حق شركت در تمرين را نداشتم اما برخي روزنامه ها اين موضوع را خيلي بزرگ كردند و به آن آب و تاب دادند.

وي افزود: كار فوري برايم پيش آمده بود و عدم حضورم در يكي از جلسات تمريني را اطلاع ندادم. فرداي آن روز هم آقاي دايي اجازه تمرين را به من نداد. وقتي قضيه را براي ايشان توضيح دادم، مشكل حل شد. همه قضيه همين است.

هافبك سرخپوشان درباره اينكه گفته مي شود وي با تيم برق شيراز مذاكراتي داشته و قصد جدايي از پرسپوليس را دارد، خاطرنشان كرد:

 

يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و هر گونه خبر مذاكره ام با تيم برق را تكذيب مي كنم. اين تيم اصلا نمي تواند بازيكن جديدي را جذب كند.

شيري درباره اينكه شايد چون بازيكن فيكس پرسپوليس نيست، دايي يك جلسه غيبت در تمرين را فرصت مناسبي براي تنبيه او در نظر گرفته، گفت: نظم و انضباط براي همه بازيكنان است و ربطي به بازيكن ذخيره و فيكس ندارد. پرسپوليس در موقعيتي قراردارد كه بعضي ها مي خواهند از كوچكترين موضوع آن مشكل بتراشند.

اين بازيكن در پاسخ به اين سئوال كه چرا هنوز نتوانسته در تركيب پرسپوليس جايي داشته باشد، تصريح كرد: اين به نظر علي دايي بستگي دارد. تيم نتيجه گرفته است و قطعا نبايد به تركيب دست زد. من به دايي حق مي دهم. به هر حال من هم براي نشان دادن خودم به فرصت نياز دارم. در تيم دايي هنوز فرصتي براي اثبات خودم نداشته ام. دايي به يك سيستمي اعتماد پيدا كرده و در حال نتيجه گرفتن است.

شيري در پاسخ به اين سئوال كه چطور با نيمكت نشيني كنار آمده و تلاشي براي تحميل خود به دايي نكرده است، اظهار داشت: من از اول هم كنار آمده بودم. البته بعد از مدتي فشارها روي من زياد شد و همه از من دليل نيمكت نشيني ام را مي پرسيدند. من هم تصميم گرفتم براي مدتي مصاحبه نكنم. فكر مي كنم تنها جايي كه مي توانم خود را به دايي نشان دهم تمرين است. اكنون كريم باقري آماده است. براي پرسپوليس گلزني كرده و بايد به او احترام گذاشت. من هم نمي خواهم دنبال حاشيه باشم.

شيري در خصوص اينكه گفته مي شود وي بازيكن فانتزي است و دايي به چنين بازيكناني اعتقاد ندارد، گفت: فانتزي بازي كردن با در اختيار تيم بودن دو مورد جداست. يك بازيكن مي تواند هم فانتزي باز باشد و هم در خدمت تيم باشد. هميشه در راستاي خواسته هاي تيم بازي كرده ام. اين تشخيص دايي است كه از بازيكنانش چطور استفاده كند و كدام را بهتر بداند. من فقط وظيفه دارم خوب تمرين و بازي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)