معصومي: بازگشتم به فوتسال 5 درصد سرطانم را از بين برد

مرجع خبری پرسپولیس :  بابك معصومي سرمربي موفق تيم فوتسال پرسپوليس بعد از شكست دبيري تبريز در مرحله پلي آف مي‌گويد:


بازي خوبي بود. تيم دبيري تيم دونده‌اي بود كه نيمه اول پا به پاي ما آمد اما در نيمه دوم بچه‌هاي با تجربه ما با تغيير سيستم و آزادي عملي كه داشتند باعث چرخش جريان بازي شدند و در نهايت ما برديم. البته از هنر حيدريان و كاظم محمدي كه فوق‌العاده كار كردند نبايد بگذريم، هرچند بازيكنان تيم ما همگي عالي بودند.»


معصومي درباره حضور حبيب كاشاني در اردوي اين تيم مي‌گويد: «آقاي كاشاني هميشه به ما لطف دارد. ايشان وقتي اين تيم را گرفت هيچ جا اعلام نكرد تيم را به من داده و فقط گفت دوست دارم بابك نفس بكشد. ايشان برعكس خيلي‌ها از من استفاده تبليغاتي نكرد، شب قبل از بازي هم براي تيم ما صحبت كرد و روحيه بچه‌ها را بالا برد. البته حرف‌هاي ايشان پولي نبود و به مسائل معنوي اختصاص داشت.»

 


 

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس از امكانات تيمش راضي است: «خدا را شكر آقاي كاشاني همه امكانات را براي ما فراهم كرده و پول‌ها به‌موقع پرداخت شده. ايشان هيچ فرقي بين تيم ما و تيم بزرگسالان نمي‌گذارد ضمن اينكه بايد از آقايان دميرچي و عبدالله‌نژاد هم تشكر كنم. احتمالا هتل محل اقامت تيم‌هاي فوتسال و فوتبال پرسپوليس قبل از دو مصاف حساس مقابل دبيري و تراكتورسازي يكي خواهد بود و تقابل اين دو تيم صحنه‌هاي جالبي را رقم مي‌زند.

معصومي ضمن تشكر از هواداراني كه تيمش را تشويق كردند درباره شانس حضور پرسپوليس در ليگ برتر مي‌گويد: «ببينيد من تلاشم را كرده‌ام، الان سرطان من از 15 درصد به 10 درصد رسيده و اين اتفاق به‌خاطر حضورم در فوتسال بوده است. واقعا هيچ دارويي مثل سر تمرين آمدن اثر نمي‌كرد و با اميد و روحيه در اين 7-6 ماه شرايط بهتري داشته‌ام.

من و تمام بازيكنان تلاش مي‌كنيم به ليگ برتر برسيم. دوست دارم بعد از مدت‌ها يك تيم از تهران به ليگ برتر برسد. فوتسال از تهران شروع شده و جوان‌هاي تهراني بايد در اين رشته خودشان را نشان بدهند. بايد استقلال و استيل‌آذين هم ليگ برتري باشند تا فوتسال تهران دوباره مثل سابق رونق بگيرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)