مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به غير از شيث رضايي بازيكن مصدوم نداشته و براي كسب سه امتياز برابر تراكتورسازي تبريز آماده‌ايم.

علي دايي پس از تمرين امروز پرسپوليس در خصوص حضور احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: همانطور كه گفتم عابدزاده بزرگتر ما و پيشكسوت باشگاه پرسپوليس است. امروز در محل تمرين حاضر شد و من هم چون تابع تصميمات كميته انضباطي فدراسيون فوتبال هستم براي رفع هر مشكلي با او در جلسه‌اي شركت كردم. به عابدزاده گفتم كه با چه شرايطي مي‌تواند با ما كار كند.


وي افزود: از عابدزاده خواستم تمام موارد را به صورت مكتوب به ما ارائه كند تا ببينيم با صلاحديد كادر فني و مسئولان باشگاه در چه پستي و چگونه مي‌توانيم از او استفاده كنيم.

 


دايي در جواب سئوالي در خصوص بازي مقابل تراكتورسازي تبريز و صباي قم در جام حذفي گفت‌: مصدومان‌ تيم آماده شده اند و بجز شيث رضايي سايرين تمرين مي كنند. تمرينات منظمي داشتيم و آماده ايم در بازي مقابل تراكتورسازي به 3 امتياز بازي برسيم و يك فوتبال زيبا را در تبريز به نمايش بگذاريم. بعد از آن به ديدار با صبا فكر مي‌كنيم.

 


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار رئال مادريد و بارسلونا گفت: مي دانستم بارسلونا پيروز مي شود، چون تيم خيلي بزرگي است و هيچ تيمي در دنيا مثل اين تيم فوتبال بازي نمي‌كند و مطمئنا هر تيمي مقابل بارسا دچار مشكل مي‌شود، چون مي‌بينيم در شرايط سخت و در يك محوطه 3 متري چگونه بازيكنان بارسلونا توپ را مي‌چرخانند و به هم پاس مي‌دهند، اين كار اين تيم همه تيم‌ها را كلافه مي‌كند و باعث مي‌شود موفق شود.


دايي در جواب سئوالي كه آيا دوست داشتيد در بارسا بازي كنيد گفت: در زمان حضور در ميدان به چيزهايي كه مي‌خواستم رسيده‌ام. اكنون دوست دارم استراحت كنم.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پايان در خصوص اظهارات كفاشيان مبني بر عدم جوابگويي و رويارويي با وي در يك مناظره تلويزيوني نيز گفت: ديگر در اين مورد صحبت نمي‌كنم. انشاءالله به اميد خدا همه چيز درست مي‌شود و من دوست دارم بيشتر فكرم را به پرسپوليس مشغول كنم. مطمئن باشيد همه چيز بعدا مشخص خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)