مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل نماینده عربستان ضمن صعود به رده دوم جدول رده بندی، شانس صعود خود به مرحله دوم این رقابتها را افزایش داد.

 

نخستین روز از هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز (سه شنبه) با دیدار تیمهای سپاهان ایران و الشباب عربستان به قضاوت “صالح سوبخیدین” از مالزی در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که در پایان نیمه اول سپاهان با یک گل حریف خود را شکست داد.

نماینده کشورمان که برای صعود به مرحله بعد به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود به گل برتری دست پیدا کرد که در این میان در دقیقه 8 این دیدار “احمد جمشیدیان” با شوتی نه چندان محکم از پشت محوطه جریمه دروازه حریف عربستانی را بازکرد.

 

در ادامه بازی بازهم برتری با شاگردان امیرقلعه نویی بود که در دقیقه 40 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما هادی عقیلی نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند و دروازه بان الشباب ضربه او را مهار کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم 2 تیم موقعیتهای زیادی داشتند که در این بین شانس سپاهان برای رسیدن به گل دوم بسیار بیشتر از حریف عربستان بود. با این حال عماد رضا و ابراهیم توره، 2 بازیکن خارجی سپاهان موقعیتهای ایده ال پرتعدادی را از دست دادند.

 

در دقایق پایانی تیم فوتبال الشباب حملات پرتعدادی را روی دروازه سپاهان پی ریزی کردند اما نتوانستند به گل برسند تا در نهایت سپاهان با کسب این پیروزی 8 امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان نیز در همین گروه عصر سه شنبه با نتیجه 3 بر 2 العین امارات را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)