درخواست باقرى از زرينه: هر طور كه هست مرا به بازى با تراكتورسازى برسان


مرجع خبری پرسپولیس : از مدتها قبل اين سخن دهان به دهان نقل شد كه كريم باقرى به خاطرمحبوبيتى كه مى خواهد در ميان مردم تبريز داشته باشد، قصد ندارد در بازى با تراكتورسازى به ميدان برود.

او البته خود اين مسأله را رد كرد اما اين مسأله آنقدر به يك باور بدل شد كه حتى در مراسم ختم پدر على انصاريان، على پروين طاقت نياورد و وقتى باقرى را ديد از او خواست حتما به تبريز برود و بازى كند، كار وقتى خراب شد كه على دايى در يك اظهارنظر عجيب عنوان كرد باقرى كه چنين قصدى ندارد اما اگر هم داشت، براى او قابل پذيرش بود.

در هرصورت آنقدر در مورد اين مسأله صحبت شد كه به نظر مى رسد باقرى جدى جدى شايد در تبريز بازى نكند.او روز گذشته نتوانست تمرين كند و تحت نظر فريد زرينه بود.

 

كادر پزشكى و خوردبين آسيب ديدگى او را تأييد مى كنند اما اين روزها اگر باقرى سر روى بدن هم نداشته باشد هيچكس باور نمى كند، چه رسد به اين مصدوميت كه يكباره آنهم در پى اظهارنظر اخير على دايى حادث شد. در اين ميان افرادى كه بر سر تمرين حاضر بوده اند عنوان مى كنند كه باقرى از كادر پزشكى خواسته هر طور شده او را به اين بازى برسانند چون با آن همه حرف و حديث هيچكس باور نمى كند مصدوم است و آبرو و اعتبارش در خطر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)