مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى مهاجم گلزن سرخ ها معتقد است همه چيز آماده است تا پرسپوليس در اين بازى سخت و كاملاً ويژه با دست پر زمين را ترك كند. گفت وگوى با وى را بخوانيد:


• به يكى ،دو هفته قبل برگرديم. جايى كه پرسپوليس سال نو را چندان خوب شروع نكرد. فكر مى كنى علت در چه مسأله اى بود؟
– اگر بگويم فقط بدشانسى اغراق نكرده ام. البته هنوز فرصت براى جبران وجود دارد اما اى كاش در بازى با سايپا فقط بدشانس نبوديم آن وقت شايد الان شرايط كمى فرق مى كرد. به هرحال گذشته ها گذشته و بايد به فكر آينده باشيم تا از فرصتهاى باقيمانده مان نهايت استفاده را ببريم.

 


• آيا ممكن است اين بدشانسى ها فرصت هاى آينده را هم از پرسپوليس بگيرد؟

– انشاءالله كه اينطورى نمى شود به هرحال بدبيارى و بدشانسى دست خود آدم نيست. يك وقت توپ آنقدر راحت درون دروازه مى رود كه باوركردنى نيست و يك وقت هم كار گره مى خورد! اميدوارم نه تنها امسال بلكه در فصل آينده نيز در بازى پرسپوليس اينقدر بدشانس نباشيم.

 


• فكر كنم صحبت از گذشته كافى باشد. حالا كمى از شرايط فعلى تيم صحبت كن!

– خوشبختانه اوضاع خوب است و طى اين هفته تمرين و برنامه هاى خوبى را پشت سر گذاشتيم. همه چيز آماده و مهياست تا پرسپوليس از بازيهاى آينده اش بهترين نتيجه ممكن را بگيرد و بتواند حقانيت خود را به اثبات برساند.


•به نظر مى رسد رسيدن پرسپوليس به قهرمانى در جام حذفى كمى دور از دسترس باشد. با اين مسأله موافقى؟

– در شرايط حاضر فعلاً مجبوريم در ليگ فقط به كسب سهيمه آسيايى فكر كنيم. البته در جام حذفى فرصت قهرمانى داريم و رسيدن به جام براى پرسپولس دور از دسترس نيست. به همين خاطر تمام تلاش ما اين است كه هم قهرمانى در جام حذفى و هم سهميه آسيايى در ليگ برتر را جزو اهداف ويژه مان بگنجانيم.


• اين مسأ له تحقق نمى يابد مگر با كسب همه امتيازات ممكن در ۴ بازى ليگ و ۲ بازى جام حذفى. يعنى پرسپوليس مى تواند به اين مهم دست پيدا كند؟
– چرا نتواند؟! خوشبختانه در تيم ما همه بازيكنان حرفه اى هستند و حرفه اى فكر مى كنند. همانطور كه باخت عجيب در بوشهر باعث نشد همه چيز را تمام شده بدانيم و روحيه مان را از دست بدهيم.
۷ برد متوالى هم مغرورمان نكرد. به هرحال برد و باخت ۲ روى سكه فوتبال است. شايد براى تيمهاى ديگر يك باخت سرآغازى براى بحران باشد اما خودتان شاهد بوديد كه در پرسپوليس چنين مسأله  نبوده و نيست. ما بازى با سايپا و باخت در آن را فراموش كرديم. همان طور كه پيروزيهاى متوالى مان را به دفترچه خاطراتمان سپرده ايم.


• پس همه چيز مهياست تا در تبريز برنده باشيد. فكر نمى كنى شرايط خاص اين بازى برد پرسپوليس را كمى مشكل مى كند؟
– ما در طول هفته تمرينات خوب و مفيدى را پشت سر گذاشته ايم.ضمن اينكه كادرفنى روى مسائل روحى وروانى هم با تيم كار كرده است. به هرحال شايد شرايط خاص در تبريز كمى در عملكرد ما مؤثر باشد اما ما حدود يك ماه قبل هم به تبريز رفتيم و با شرايط استاديوم و زمين حريف آشنا هستيم. اين مسأله كمك بزرگى براى ماست تا بتوانيم با ارائه يك بازى خوب و تماشاگرپسند هر ۳ امتياز اين ديدار را به حساب خودمان واريز كنيم.


• محسن خليلى هم جزو گلزنان پرسپوليس در اين بازى خواهد بود؟

– وظيفه من در پرسپوليس گلزنى است و تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا از عهده اين وظيفه به نحو احسن بر بيايم اما هيچ وقت از قبل قول گلزنى نمى دهم. در وهله اول پيروزى تيم و كسب ۳ امتياز مهم است اما بازهم تأكيد مى كنم هميشه و در همه حال سعى مى كنم مهره مؤثرى براى پرسپوليس باشم و بتوانم رضايت همه طرفداران و كادرفنى را برآورده كنم.


• در مجموع از عملكردت تا اينجاى فصل راضى هستى؟

– من تمام تلاشم را بكار گرفتم تا در نيم فصل دوم عملكرد بهترى نسبت به نيم فصل اول داشته باشم و فكر مى كنم اگر بهتر نشده باشم بدتر نشده ام؛ البته اگر بازى با سايپا و بدبيارى من و پرسپوليس را فاكتور بگيرم. به هرحال تا اينجاى كار در ۱۵ بازى ۹ گل زده ام كه فكر مى كنم آمار خوبى باشد. البته شايد اين آمار براى خودم قابل قبول نباشد چون تلاشم اين بود كه بهتر از اين ها باشم. در هر صورت فكر مى كنم توانسته  ام رضايت هواداران پرسپوليس را جلب كنم و محسن خليلى شده باشم كه هواداران بعد از اين مصدوميت از من انتظار داشتند.


• با توجه به شرايط موجود كسب عنوانى كه بتواند پرسپوليس را راهى آسيا كند، وجود دارد. با در نظر گرفتن اين مسأله چه پيشنهادى دارى كه پرسپوليس براى سال آينده با يك انرژى و موجوديت بالا گام در آسيا بگذارد؟

– شايد اگر ما در ابتداى فصل اسير يك سرى برنامه هاى غلط و مسائل حاشيه نشده بوديم. كسب قهرمانى در ليگ هم برايمان دور از دسترس نبود اما با آمدن حبيب كاشانى و على دايى شرايط به نفع ما عوض شد و تيم جان تازه اى گرفت. به اعتقاد من پرسپوليس اگر مى خواهد براى آسيا برنامه ريزى كند، بايد الان به فكر باشد. ضمن اينكه سازمان تربيت بدنى هم به عنوان متولى اصلى در ورزش بايد بيش از گذشته به تيم مردمى مثل پرسپوليس بها بدهد. در مجموع شما نبايد فراموش كنيد يك سرى برنامه ريزى غلط، عدم حفظ و تقويت خوب پرسپوليس كه ۲ سال پيش قهرمان شده بود، كمى براى نتيجه گيرى ايده آل ما دردسرساز شد اما اگر مى خواهيم براى فصل بعد بهترين نتايج را بگيريم بايد از الان دست به كار شويم.


• به عنوان سؤال آخر؛ برنامه محسن خليلى براى فصل آينده چيست؟

– قرارداد من پايان فصل با پرسپوليس به پايان مى رسد اما هنوز هيچ تصميمى نگرفته ام و تا پايان فصل برنامه اى ندارم و تمام تمركزم روى بازهاى باقى مانده است. انشاءالله به موقع اش بهترين تصميم را براى فصل بعد خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)