بازگشت عابدزاده مبارک است


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس به بازيكنان این تیم گفت: شما نگران مسائل مالي نباشيد و فقط به زمين برويد و بازي خودتان را انجام دهيد. فردا من برابر هيچ مسئله اي كوتاه نخواهم آمد. ما اينجا نيامده ايم كه تحقير بشويم.

 

حبيب كاشاني در جلسه شب قبل از بازي با تراكتورسازي تبريز ، گفت: يك ماه قبل بود كه به تبريز آمديم و با پيروزي برابر پتروشيمي با خاطره خوش اين شهر را ترك كرديم، حالا اميدوارم آن روز برابر تراكتورسازي تكرار شود.

 

وي افزود: شنبه جلسه مفصلي با علي دايي برگزار خواهم كرد كه در آن پيرامون نيازهاي سال آينده بحث و روي تك تك پست ها تفكر مي كنيم.بازي شما برابر تراكتور سازي تا حد زيادي وضعيت سال آينده تان را مشخص خواهد كرد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه خاطرنشان ساخت:

 

برابر تراكتورسازي بايد طوري عمل كنيد كه ديگر هيچ تيمي در هيچ كجاي ايران به خودش اجازه ندهد تيمي به نام پرسپوليس و با سابقه بيش از 45 سال را تحقير كند و بخواهد با غلبه بر پرسپوليس تمام مشكلاتش را به دست فراموشي بسپارد. من برابر تراكتور سازي 11 مرد مي خواهم كه به زمين بروند و با تمام وجود بجنگند و ثابت كنند وارثان لايقي براي پيراهن پرسپوليس هستند.

 

حبيب كاشاني در خاتمه صحبت هاي خود در جمع بازيكنان به بازگشت احمد رضا عابدزاده اشاره كرد و گفت: الحمدالله عابدزاده به جمع ما بازگشت.او از بزرگان تاريخ فوتبال ايران است كه مانند علي دايي و مثل رزمنده ها سلامتي اش را براي كسب افتخار براي ايران گذاشته است.متاسفانه مشاوره هاي اشتباه به ايشان باعث شد كه از هم دور شويم. من حضور عابدزاده را مبارك مي دانم و اميدوارم سبب خير شود. ايشان طبق برنامه اي كه به ما دادند،توانايي كمك به تيم در بخش هاي مختلف را دارند كه اميدوارم نتايج اين همكاري به موفقيت تيم بيانجامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)