دايي: بدهي ما به هواداران قهرماني در جام حذفي است

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس گفت: بدهي ما به هواداران بزرگوار پرسپوليس قهرماني در جام حذفي است.

‌علي دايي در نشست خبري پس از بازي با تراكتورسازي گفت: جو خيلي سنگيني در ورزشگاه حاكم بود و باعث شد در نيمه اول خوب بازي نكنيم. در نيمه دوم بازي اصلي خود را به نمايش گذاشتيم و كاملا برتر بوديم. به طور كلي از شاگردان خود بخصوص در نيمه دوم راضي هستم و آنها در حد و اندازه‌هاي تيم خود ظاهر شدند. استحقاق پيروزي را داشتيم و به نظرم توانستيم فشار خوبي بر تيم حريف وارد كنيم.



وي در مورد بازي در نيمه نهايي جام حذفي گفت:
تلاش خود را مي‌كنيم تا سهميه آسيا را كسب كنيم. از روز شنبه تمرينات فشرده خود را آغاز مي‌كنيم. حريف خود را به خوبي مي‌شناسم و اميدوارم با اقتدار راهي فينال شويم.


دايي در مورد هواداران پرسپوليس و انتظار آنها گفت:


به هواداران بدهكاريم و بدهي ما اين است كه در جام حذفي به قهرماني برسيم.


اين مربي در مورد حضور يك نيمه‌اي باقري گفت: كريم براي يك نيمه مي‌توانست خوب بازي كند و شما خبرنگاران حق دخالت در كارهايم را نداريد. او پنج جلسه گذشته در كنار ما تمرين نكرد و وقتي از تمرينات ما خبر نداريد چرا آمرانه به من دستور مي‌دهيد تا از او استفاده كنم. اين فقط به من ربط دارد از چه بازيكناني در زمين بهره گيرم. كريم باقري مصدوم شده بود و تمرينات كاملي با ما نداشت اما علاقمند بودم كريم حداقل يك نيمه بازي كند.



دايي در مورد داوري و اعتراض تبريزي‌ها گفت:
اين ما هستيم كه نسبت به داوري معترضيم. در گل اول كمك داور به اشتباه پرچم خود را بالا برد و بازيكنان من به هواي او ايستادند و به نظرم كمك داور اين گل را به تراكتورسازي تقديم كرد.

وي در مورد تراكتورسازي گفت: اين تيم پتانسيل بسيار بالايي دارد و طرفدارانش در ايران بي‌نظيرند. آنها تا دقيقه 94 تيم‌شان را تشويق كردند. تراكتورسازي بايد از اين همه سرمايه استفاده كند.

دايي در پايان در مورد توهين هواداران تراكتورسازي نسبت به دروازه بان و باشگاه پرسپوليس گفت: من به مردم افغانستان احترام قائلم. چرا در توهين‌ها از افغاني‌ها استفاده مي‌كنيد؟ آنها برادران ما و مردم شريفي هستند. به هر حال توهين كار خوبي نيست و اميدوارم كميته انضباطي در اين زمينه تصميم خوبي بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)