افشین پیروانی و عابدزاده هدایت استیل آذین را در دست گرفتند/ برکناری استیلی

مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی و احمد رضا عابدزاده در سه بازی پایانی لیگ برتر روی نیمکت استیل آذین می نشیند.

هیات مدیره استیل آذین ، دیشب و پس از بررسی عملکرد حمید استیلی بعد از کسب نتیجه تساوی بربر ابومسلم مشهد به این نتیجه رسید که کمیته فنی این تیم باید تغییراتی اساسی در کادرفنی ایجاد کند. بر همین اساس مذاکرات از صبح امروز با افشین پیروانی بازیکن سابق پرسپولیس آغاز شد و این مربی از سوی مصطفی آجورلو ، مدیرعامل استیل آذین برای سرمربیگری این تیم برگزیده شد.


همچنین قرار است احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه بانان و دستیار اول پیروانی به کادرفنی استیل آین در آستانه بازی حساس این تیم با پرسپولیس اضافه شود.

 


استیلی روابط نزدیکی را با کادر سرپرستی پرسپولیس داشت . او به این دلیل از استیل کنار گذاشته شد که مسولان تیم اطمینان نداشتند او بتواند در بازی های باقی ماند ، برای این تیم سهمیه آسیایی بدست بیاورد.


مصطفي آجورلو مديرعامل باشگاه استيل آذين در اين خصوص گفت: پس از كسب نتيجه تساوي مقابل ابومسلم كه با يك بازي ضعيف همراه بود و همچنين حذف از رقابت هاي جام حذفي، اعضاي هيات مديره باشگاه تصميم به قطع همكاري با اقاي استيلي و انتخاب آقاي پيرواني به عنوان سرمربي گرفتند.
آجورلو همچنين از زحمات حميد استيلي در طول فصل قدرداني و ابراز اميدواري كرد اين تغييرات منجر به گرفتن سهميه رقابت هاي آسيايي شود.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)