يحيوي: حضور عابدزاده در تمرينات خوشحالم مي‌كند

مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: از حضور عابدزاده در تمرينات خوشحال هستم، اما بعضي افراد مي‌خواستند من را مقابل او قرار بدهند.



محمدعلي يحيوي در خصوص بازي مرحله نيمه نهايي جام حذفي برابر صباي قم اظهار داشت: بازي خيلي سختي داريم و اين ديدار براي ما و حريف حكم مرگ و زندگي را دارد. اميدوارم 100 هزار هوادار روز جمعه تيم خود را حمايت كنند.

 


وي عنوان كرد: دوست دارم در ديدار برابر صبا به برتري برسيم تا بتوانيم به مرحله پاياني جام حذفي راه پيدا كنيم و يك قهرماني به دست آوريم در غير اين صورت نمي‌توانيم خودمان را ببخشيم.

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: از عملكرد عليرضا حقيقي در بازي برابر تراكتور سازي راضي هستم. در بازي برابر تراكتور سازي مستحق برد بوديم، اما متاسفانه به در بسته خورديم كه اين موضوع جزئي از فوتبال به حساب مي‌آيد.

يحيوي درباره حضور عابدزاده در تمرينات پرسپوليس عنوان كرد: نه تنها از حضور وي ناراحت نيستم، بلكه از ديدن عابدزاده خوشحال مي‌شوم؛ اما بعضي افراد مي‌خواستند من را مقابل عابدزاده قرار بدهند. به نظر من عابدزاده عقاب آسيا است و همه بايد شأن اين ورزشكار را حفظ كنند و همان طور كه ديديم علي دايي اين كار را انجام داد.

تيم‌هاي پرسپوليس و صباي قم روز جمعه 3 ارديبهشت ماه در چار چوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتبال از ساعت 19:05 در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)