مرجع خبری پرسپولیس : براي گفتن، علي دايي هميشه حرف دارد. حالا مي‌خواهد اين حرف‌ها قصه ناتمام بركناري‌اش از تيم ملي باشد يا روايتي درباره از كف رفتن ليگ و اميد به قهرماني پرسپوليس در جام حذفي. تكرار گله‌هاي هر روزه‌اش از روزنامه‌ها را هم چاشني اين حرف‌ها بكنيد…

بعد از آن بازي پر حرف و حديث در تبريز، پرسپوليس به شرايطي كه مي‌خواستيد، رسيده؟

خدا را شكر وضعيت بچه‌ها خيلي خوب شده. چند روز است داريم صبح‌ها بدنسازي مي‌كنيم و براي عصرها هم تمرين‌هاي پر فشار و سنگين در نظر گرفته‌ايم تا به شرايط ايده‌آل برسيم.


نمي‌خواهيم زياد به بازي با تراكتورسازي بپردازيم اما حتما شنيده‌ايد كه كمالوند گفته 70 دقيقه آن بازي دست تراكتور بوده و پرسپوليس فقط 30 دقيقه بازي كرد!

به او و حرف‌هايش احترام مي‌گذارم. من خودم بعد از آن بازي گفتم كه نيمه اول خوب نبوديم ولي تراكتورسازي هم در نيمه اول خيلي فرصت نداشت.
نيمه دوم هم كه كامل دست ما بود و فقط حمله مي‌كرديم. از آن گذشته فوتبال 90 دقيقه است نه 100 دقيقه كه كمالوند 70 به 30 تقسيمش كرده.


بعد از آن بازي از قول شما خوانديم «به كسي مربوط نيست چرا باقري يك نيمه بازي كرد»… (حرف‌مان را قطع مي‌كند)

… ببينيد، من اصلاً چنين حرفي نزده بودم. نمي‌دانم اينها كه حتي سر تمرين پرسپوليس نمي‌آيند چطور اينقدر از من مصاحبه‌هاي جور واجور چاپ مي‌كنند ولي مطمئنم مي‌خواهند من و پرسپوليس را ببرند در حاشيه. خودتان بوديد و ديديد كه من گفتم سوال فني بپرسيد نه اين چيزها را. درباره كريم يا بازيكن خاص ديگري هم حرف نزدم.


خب الان نمي‌خواهيد درباره حضور يك نيمه‌اي كريم باقري حرف بزنيد؟

من به عنوان سرمربي مي‌دانم كه بازيكنانم چقدر آماده‌اند و چطور بايد از آنها استفاده كنم. ديديد كه كريم باقري در نيمه دوم تأثيرگذار بود و به پرسپوليس كمك كرد.


برويم سراغ بازي با صبا؛ اگر ببريد به قهرماني و گرفتن سهميه ليگ قهرمانان اميدوار مي‌شويد وگرنه ممكن است پرسپوليس باز هم دستش از آسيا كوتاه بماند.

براي ما همه چيز در همين بازي خلاصه مي‌شود. حريف از نظر بازيكن شرايط خوبي دارد ولي ما هم تيم‌مان آماده شده. فقط بايد از نظر روحي رواني خودمان را آماده كنيم. من و تيمم به اندازه كافي صبا را مي‌شناسيم و مي‌خواهيم با يك فوتبال تاكتيكي و منطقي اين تيم را ببريم. بازي با صبا فينال بزرگ جام حذفي است و مي‌خواهيم ببريم تا قهرمان شويم.


بعد از آن هم يك بازي حساس‌تر با استيل داريد و بايد روبروي پیروانی ، كريمي و مهدوي‌كيا بايستيد…
من فعلاً فقط به بازي با صبا فكر مي‌كنم. براي حرف زدن و فكر كردن درباره آن بازي الان خيلي زود است و بهتر است حرفي نزنم.


درباره بركناري‌تان از تيم ملي در اين چند روز خيلي حرف‌ها مطرح شد. نمي‌خواهيد از خودتان دفاع كنيد؟

ديگر نمي‌خواهم در اين باره حرف بزنم اما كافي است پرينت تماس‌هاي روز 9 فروردين پارسال كفاشيان را ببينيد تا خودتان متوجه شويد كه چه ساعتي با من تماس گرفته و اخراجم كرده. وقتي او ساعت 11:30 با ابراهيمي – سرپرست وقت تيم ملي – تماس گرفته و گفته خبر اخراج دايي را تكذيب كنيد يعني به نظر شما جلسه كي برگزار شده؟ در حالي كه بهروان گفته بود جلسه نزديك ظهر بوده. من واقعاً متأسفم و بايد بگويم وقتي كسي مثل آيت‌اللهي مي‌خواهد تصميم‌گيرنده باشد بايد فاتحه اين فوتبال را خواند.


اين روزها همه درباره بازيكنان دوپينگي ليگ حرف مي‌زنند و حتي بعضي‌ها به خودشان اجازه دادند كريم باقري را متهم كنند!

(در حالي كه به شدت عصباني شده)… اين حرف‌ها ديگر خجالت دارد. دوپينگ كريم، فقط غيرت و تعصب او است. اين وصله‌ها به كريم نمي‌چسبد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)