مرجع خبری پرسپولیس ک مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :

 

*هنوز معلوم نيست كه آيا محمد منصوري به بازي با صبا مي‌رسد يا نه. او از ناحيه كشاله دچار مصدوميت شده و به گفته دكتر زرينه فعلا بايد روزي دو جلسه فيزيوتراپي كند.


*وسلي برزيليا مصاحبه‌اش در يكي از روزنامه‌ها عليه علي دايي را ديروز در صحبت با سرمربي پرسپوليس، تكذيب كرد.


*به خاطر حساسيت‌هاي بازي با صبا، باشگاه خواسته بود پرسپوليس چند روز آخر را پشت درهاي بسته تمرين كند اما اين پيشنهاد با مخالفت كادر فني روبرو شد.

 


*مجيد فرخزادي آخر هفته در جلسه با رييس سازمان تربيت بدني پيشنهادهاي خود درباره هيات مديره پرسپوليس را مطرح خواهد كرد.

 


 


*آپارتماني كه باشگاه در خيابان برزيل براي هوار ملا محمد در نظر گرفته بود مورد پسند اين بازيكن عراقي قرار نگرفت و حالا هوار تصميم گرفته آپارتمان تازه‌اي براي خودش پيدا كند.


*بعد از تمرين امروز صبح، پرسپوليسي‌ها تمرين‌ روز چهارشنبه و پنج‌شنبه‌شان را در نوبت عصر و ساعت 17:30 انجام مي‌دهند و بعد از تمرين پنج‌شنبه در هتل لاله اردو مي‌زنند.


*برنامه تمرين‌هاي پرسپوليس تا بازي با استيل ديروز در اختيار سرخ‌ها قرار گرفت. آنها بعد از ريكاوري روز شنبه و رفتن به استخر و سونا، يكشنبه را استراحت مي‌كنند. تمرين دوشنبه 11 صبح است و سه‌شنبه و چهارشنبه در دو نوبت 10:30 صبح و 16:30 عصر. پرسپوليسي‌ها پنج‌شنبه هم فقط يك نوبت صبح تمرين مي‌كنند و جمعه و شنبه هم ساعت 17:30.


*ظهر ديروز و بعد از تمرين نوبت اول، كادر فني پرسپوليس از زمين شماره 3 آزادي بازديد كرد كه پس از بررسي امكانات موجود و با توجه به كيفيت نامطلوب زمين چمن، شرايط موجود مورد توجه قرار نگرفت. البته محمدرضا يحيوي به دايي خبر داد كه چمن شماره 3 آزادي كيفيت لازم را ندارد.

*پس از درج مطلبی در یکی از جراید ورزشی در مورد جدایی سرپرست تیم پرسپولیس در پایان این فصل، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:  محمود خوردبین از سرمایه های پرسپولیس و از قدیمی ترین پیشکسوتان این تیم می باشد.

*پس از درج مطلبی در یکی از جراید ورزشی در مورد جدایی سرپرست تیم پرسپولیس در پایان این فصل، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: محمود خوردبین از سرمایه های پرسپولیس و از قدیمی ترین پیشکسوتان این تیم می باشد.

*منابع خبری  می‌دهند که  برگزاری  اردوی دو هفته‌ای در یکی از کشورهای فوتبال‌خیز اروپایی از اهم برنامه‌های علی دایی بودند. البته پیشنهاد علی دایی برگزار اردو در کشورهای فرانسه و آلمان بوده است.

*خواهرخواندگي پرسپوليس- ترابوزان اسپور سفير ايران در تركيه منشا خير شد

*حبيب كاشاني صراحتاً‌ در تمرين ديروز از آغاز تمديد قراردادها وضعيت بازيكنان جديد از بعد از ديدار با صبا خبر داد بر همين اساس قرار است نفرات مورد نظر دايي از شنبه هفته آينده مذاكرات خود را به صورت رسمي با باشگاه شروع كنند.

*تمرين پرسپوليس صبح امروز از ساعت 11:10 در زمين شركت واحد برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پس از گرم كردن شروع به حركت با توپ كردند و سپس با دويدن‌هاي سرعتي مرحله اول تمرين خود را به پايان رساندند.

*رئيس سازمان تربيت‌بدني در حكمي مجيد فرخزادي را به عنوان مشاور خود منصوب كرد.

*سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عابدزاده مي‌خواست روي نيمكت بنشيند يا در تمرينات حاضر شده و عضو كادر فني باشد كه هيچكدام از آنها امكان پذير نبود.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)