مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مهمترين دغدغه ما در بازي برابر پرسپوليس بازي در ورزشگاه آزادي و مقابل هواداران اين تيم است.


رسول كربكندي اظهار داشت: بازي دشواري برابر تيم پرسپوليس داريم، چرا كه آنها در ورزشگاه آزادي و با حمايت هواداران خود به مصاف ما مي‌آيند و همين موضوع تنها مشكلي است كه پيش رو داريم.

 

وي ادامه داد: تمام تلاش ما اين است تا در دقايق ابتدايي بازي تحت تاثير تماشاگران قرار نگيريم و بدون توجه به آنها دروازه خود را برابر حريف بسته نگاه داريم.

 

كربكندي با اشاره به بازي هفته گذشته اين تيم در ليگ برتر تاكيد كرد:

 

آخرين بازي ما در ليگ يكي از بهترين نمايش هايمان در فصل جاري بود و تصور مي‌كنم اگر اين روند را در بازي برابر پرسپوليس حفظ كنيم مي‌توانيم پيروز از ميدان خارج شويم.

 

وي مسير رسيدن صبا به نيمه نهايي جام حذفي را دشوار دانست و افزود: پيش از رسيدن به اين مرحله با تيم‌هاي قدرتمندي چون سپاهان و مس كرمان بازي و آن‌ها را از اين رقابت‌ها حذف كرديم و به همين دليل لياقت رسيدن به اين مرحله را داشته ايم.

 

وي يادآور شد: براي تيم‌هاي شركت‌كننده در بازيهاي جام حذفي تنها قهرماني در اين مسابقات ارزش دارد و بازنده ديگر راهي براي جبران ندارد و به همين خاطر تمامي تمي‌ها براي شكست حريف به ميدان مي‌آيند.

 

سرمربي صبا با تاكيد بر اين كه از پرسپوليس شناخت كامل دارد گفت: با توجه به اين كه در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر فوتبال قرار داريم، شناخت خوبي از تيم پرسپوليس به دست آورده و روي نقاط ضعف و قوت آنها كار كرده ايم.

 

وي اظهار داشت: با توجه به اين كه پرسپوليس در ليگ برتر تا حدودي شانس كسب سهميه آسيا را از دست داده است با تمام قوا برابر ما قرار مي‌گيرد.

وي اظهار اميدوري كرد كه تيم صبا بتواند با پيروزي در اين ديدار مسير قهرماني را براي خود هموار كند.

 

تيم فوتبال پرسپوليس و صباي قم جمعه هفته جاري و در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي در ورزشگاه آزادي به ميدان خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)