مرجع خبری پرسپولیس : «اگر عابدزاده کمی حرفه‌ای‌گری به خرج می‌داد، حاضر نمی‌شد در این بازه زمانی پیشنهاد استیل‌آذین را به سادگی بپذیرد و اگر واقعا آنها را در این پیشنهاد صادق می‌دید، همه چیز را به بعد از بازی با پرسپولیس موکول می‌کرد تا مقابل پرسپولیس قرار نگیرد.»

 

 

احمدرضا عابدزاده به استیل‌آذین پیوست؛ دروازه‌بان محبوب پرسپولیسی‌ها که در چندماه اخیر مشکلات فراوانی با باشگاه پرسپولیس داشت، ناگهان قید 171 میلیون پول را زد و به کمیته انضباطی رفت و اعلام کرد: «دیگر برنمی‌گردم، پولم هم مال پرسپولیس!»

چشم‌پوشی از 171 میلیون پول و البته دوندگی و تلاشی که احمدرضا عابدزاده به خرج داده بود، کمی عجیب به نظر می‌رسید اما حالا که او به استیل‌آذین رفته، علت عوض شدن ناگهانی نظر وی معلوم می شود

از سوی دیگر این اتفاق در فاصله باقیمانده تا دیدار پرسپولیس و استیل‌آذین شاید به نوعی تلاش از سوی استیل‌آذینی‌ها برای به وجود آوردن یک جنگ روانی در اردوی حریف باشد.

هدایتی که نتوانسته به عضویت هیات مدیره پرسپولیس دربیاید، با استخدام عابدزاده به نوعی می‌خواهد در جمع پرسپولیسی‌ها به نفع خودش یارکشی کند.

البته حتما عابدزاده غافل از این بازی‌های پشت پرده، پیشنهاد استیل‌آذین را پذیرفته و نمی‌داند که روز بازی مقابل پرسپولیس، مقابل هوادارانی قرار می گیرد که برای تشویق پرسپولیس و گرفتن سهمیه آسیایی به ورزشگاه آزادی می‌آیند و تا دو هفته پیش از تلاشی برای موفقت ان دریغ نمی کرد حتی پذیرفتن سمتی پایین در کادر فنی پرسپولیس

عابدزاده که  داستان‌های مربیگری و مدیریت در استیل‌آذین را کاملا تجزیه و تحلیل نکرده به این پیشنهاد جواب مثبت داده و نمی‌داند که افشین پیروانی سرمربی جدید استیل هم شاید عمری بیشتر از 3 هفته نداشته باشد و با آمدن یک مربی خارجی، کادر فنی تیم دوباره زیر و رو و عابدزاده هم در خانه تکانی آخر فصل از استیل کنار گذاشته شود.

این اتفاقات در آستانه تقابل با پرسپولیس چیز تازه‌ای نیست. سال‌ها قبل باشگاه پاس با مدیریت مصطفی آجورلو در فاصله چند روز مانده به بازی پرسپولیس، علی پروین را به دفتر خود دعوت کرد و اسطوره پرسپولیسی‌ها بی‌آنکه در ذهن خود حساب و کتاب کند که این ضیافت چرا الان و به چه مناسبتی ترتیب داده شده، به اکباتان رفت و با پاسی‌ها عکس یادگاری گرفت و در خبرگزاری آنها حاضر شد و مصاحبه مفصلی انجام داد.

حضور عابدزاده در استیل‌آذین، بی‌شباهت به حضور پروین در باشگاه پاس نیست. آن روزها علی پروین توسط اکبر غمخوار کنار گذاشته شده بود و باشگاه پاس برای ایجاد یک جنگ روانی، پروین را هدف قرار داد و حالا آجورلو و هدایتی، عابدزاده را برای این کار انتخاب کرده‌اند که از محبوبیت فراوانی نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است و این روزها در یک جنگ تمام عیار با کاشانی و دایی قرار گرفته‌.

اگر عابدزاده کمی حرفه‌ای‌گری به خرج می‌داد، حاضر نمی‌شد در این بازه زمانی پیشنهاد استیل‌آذین را به سادگی بپذیرد و اگر واقعا آنها را در این پیشنهاد صادق می‌دید، همه چیز را به بعد از بازی با پرسپولیس موکول می‌کرد تا مقابل پرسپولیس قرار نگیرد.

به هرحال این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که باشگاه استیل‌آذین به شدت تلاش می‌کند پرسپولیس را شکست دهد و علاوه بر کسب سهمیه آسیا، هدایتی مقابل کاشانی به یک پیروزی بزرگ برسد.

آمدن افشین پیروانی به جای استیلی- که از دوستان نزدیک کاشانی است- در فاصله این مسابقه مهم، بخشی از تلاش مجموعه استیل‌آذین برای پیروزی در جنگ روانی بیرون از مسابقه است اما کاشانی مدیر بی‌تجربه‌ای نیست و نزدیکان باشگاه پرسپولیس می‌دانند که او هم در قبال این رفتارها، واکنش خاص خود را دارد که چه بسا در فاصله نزدیک به دربی قرمزهای تهران شاهد آن باشیم. انگشت گذاشتن روی علی کریمی و مهدوی‌کیا و برنامه برای آنها، شاید یکی از سیاست‌های پرسپولیس ظرف چند روز آینده باشد؛ باید منتظر ماند و دید که جنگ روانی و بازی رسانه را قبل از شروع مسابقه چه کسی می‌برد.

در این میان هواداران همواره هوشمندترین افرادی بوده اند که در هر شرایطی پشت تیم خود بوده و در عین حال مشوق بازیکنان محبوب خود هم بوده اند و ذره ای به افرادی که از بیرون سعی بر چسباندن خود به این دو مجموعه داشته اند نگاهی نکرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)