حقيقي : پنالتي‌ها را اتفاقي و شانسي نگرفتم


مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دعاي هواداران پرسپوليس مستجاب شد و ما توانستيم صباي قم را شكست دهيم.

عليرضا حقيقي اظهار كرد: بازي بسيار خوب و سنگيني بود. طبيعتا مانند همه بازيكنان تيم از اين برد خوشحالم و اين پيروزي بزرگ را به تمام طرفداران پرسپوليس كه صبورانه تيمشان را تا آخرين لحظه بازي تشويق كردند، تبريك مي‌گويم. مسلما پيروزي حق پرسپوليس بود و فكر مي‌كنم اين دعاي هواداران ما بود كه مستجاب شد و توانستيم صبا را در نيمه نهايي جام حذفي شكست دهيم.

وي درباره دو پنالتي كه از صبا گرفت، تصريح كرد: اين پنالتي‌ها را به هيچ وجه اتفاقي و شانسي نگرفتم و سعي كردم از تمام تجربيات و توانايي‌هايم براي مهار آنها بهره ببرم.

ما هفته گذشته در تمرينات پرسپوليس روي ضربات پنالتي خيلي كار كرده بوديم و آن قدر تلاش كردم تا علي دايي سرمربي تيم به من اعتماد كرد و درون دروازه پرسپوليس ايستادم. اميدوارم پاسخ اعتماد او را در اين بازي داده باشم و خوشحالم كه نقش كوچكي در فيناليست‌شدن پرسپوليس ايفا كردم.

وي درباره حركتش در پايان بازي كه قصد داشت به سمت سكوهاي ورزشگاه و جايي كه پدرش آنجا نشسته بود برود و با جلوگيري پرسنل نيروي انتظامي و حراست سازمان تربيت بدني مواجه شد، تصريح كرد: قصد داشتم در پايان اين بازي از پدرم كه موفقيت‌هايم را مديون او هستم تشكر كنم. او در پيشرفت ورزشي من بخصوص در تيم پرسپوليس نقش بسزايي ايفا كرده است و بسيار دوستش دارم. به هر حال شرايط در پايان اين بازي كه همه از پيروزي پرسپوليس خوشحال بوده و به وجد آمده بوديم به گونه‌اي بود كه چنين تصميمي را گرفتم. هر چند با مخالفت مسوولان مربوطه مواجه شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)