مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس با غلبه بر تیم صبای قم به دیدار پایانی رقابت های جام جذفی ایران رسید سایت باشگاه پرسپولیس پرسش و پاسخی با کریم باقری انجام داده است که در ادامه می خوانید:

صبا سخت ترین حریف پرسپولیس در جام حذفی بود؟


بله همین طور بود. صبا از جمله تیم های خوب و پر مهره باشگاه‌های ایران است آنها برای پیروزی و با نیت فینالیست شدن پا به این میدان گذاشته بودند. مسئله کمک زیادی به زیباتر شدن این دیدار کرد. همین موضوع به سود پرسپولیس تمام شد تا ما بتوانیم به عنوان تیم پیروز، میدان مسابقه را ترک کنیم .


حالا برای یکی از 90 دقیقه های فینال به تبریز می روید. برپایی جشن قهرمانی میان مردمانی که کریم باقری اسطوره شان محسوب می شود چه احساسی دارد؟


من اعتقاد دارم برای پرسپولیس نباید تفاوتی داشته باشد که بازی برگشت در تهران برگزار می شود یا در تبریز؛ مهم این است که ما برای این 180 دقیقه کاملاً تمرکز داشته باشیم تا موفق شویم هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و قهرمان جام حذفی بشویم .

 


حالا از پرسپولیس فینالیست، انتظاری جز قهرمانی در جام حذفی نمی رود؟
به طور حتم همین طور است. ما باید تمام تلاش مان را انجام دهیم تا بتوانیم این جام را به دست بیاوریم به امید خدا سعی خواهیم کرد در دیدار نهایی تیم خوب فولاد گستر تبریز که موفق شد ذوب آهن را از گردونه رقابت های جام حذفی خارج کند شکست دهیم و جام قهرمانی را به هواداران پرسپولیس هدیه بدهیم.

 

از بازی برابر صبا و شرایط خاصی که بر میدان حاکم بود و از اشتیاق هواداران و کلیه عوامل تیم برای پیروزی در این دیدار صحبت کنید!
به طور مسلم همه عواملی که نام بردید به این نیت در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند. البته تیم صبا نیز همین نیت را داشت و بازی هم بازی خیلی خوبی بود به خصوص در نیمه دوم که ما بهتر شروع کردیم و اختیار توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم.



اما کشیدن کار به ضربات پنالتی، شرایط پیروزی را برای هر دو تیم 50، 50 بود. چرا در جریان بازی کار تمام نشد؟

ما موقعیت های زیادی داشتیم که در لحظه آخر با  بی دقتی به بیرون می زدیم. البته تیم صبا هم تلاش خودش را کرد تا بلکه با پیروزی از میدان خارج شود. با این حال کار به ضربات پنالتی کشیده شد که آنجا توانستیم با درخشش علیرضا حقیقی بازی را به سود خودمان خاتمه بدهیم.



هواداران پرسپولیس چه نقشی در این پیروزی داشتند؟

جا دارد همین جا از همه هواداران خوب پرسپولیس در آن شرایط خاص که 120 دقیقه جریان بازی بود و قطع برق و ضیافت پنالتی ها، تیم مورد علاقه شان را مورد حمایت و تشویق قرار دادند. بگویم که این پیروزی شیرین مبارک همه این عزیزان باشد.

البته خبر خوش برای هواداران این است که کاپیتان محبوب‌شان حداقل یک فصل دیگر با پرسپولیس خواهد بود ؛ در این باره چه صحبتی دارید
خب آقای کاشانی و آقای دایی به من گفتند که قراردادم را تمدید کنم و من به احترام این دوستان و بزرگان برای یک فصل دیگر تمدید کردم. امیدوارم که هواداران خوب پرسپولیس یک فصل دیگر من را تحمل کنند. تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا تیم پرسپولیس موفق باشد هرچه در توان می گیرم تا هم خودم و هم پرسپولیس به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم .



یافتن جانشین برای بازیکن مثل کریم باقری کاری غیر ممکن است؟

این طور نیست. در این پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند که با تمام توان و به نحو احسن مشغول کار هستند. با این اوصاف به امید خدا نفراتی که خواهند ماند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)