مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر بازي را به صبا واگذار مي‌كرديم خودم را نمي‌بخشيدم.

هوار ملا محمد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص بازي برابر صباي قم اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و برتر از حريف بوديم.

وي با بيان اينكه پيروزي حقمان بود در رابطه با شرايط تيم فوتبال صباي قم تصريح كرد: اين تيم هم بازي خوبي به نمايش گذاشت و برخلاف ديدار‌هاي گذشته بهتر بازي كرده و در لحظاتي هم برتر از ما بودند.

هافبك پرسپوليس خاطرنشان كرد: خط دفاع صبا بسيار خوب عمل كرد؛ كادر فني صبا بجاي اضافه كردن مهاجم سعي مي‌كرد تا خط دفاعي تيم خود را مستحكم كند. اخراج كاشي براي پرسپوليس فرقي نداشت چون ما تنها به دنبال پيروزي بوديم.

 

ملامحمد در مورد ضربات پنالتي عنوان كرد: پنالتي شرايط برابري دارد. نمي‌دانم چرا ضربه‌اي كه من به توپ زدم ارتفاع گرفت و وارد دروازه نشد، اما به هرحال خوشحالم كه در پايان برنده بازي شديم. اگر بازي را به صبا واگذار مي‌كرديم خودم را نمي‌بخشيدم.

وي در خصوص همگروهي تيم ملي عراق با ايران در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا تصريح كرد: كار سختي درپيش داريم. همگروهي عراق با ايران خبر خوبي برايم نبود. از فوتبال ايران شناخت دارم و اين موضوع براي من يك امتياز مثبت است. اميدوارم ايران و عراق از اين گروه به دور بعد صعود كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)