با یک اشتباه از پرسپولیس جدا شدم

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای دیدن هواداران پرشور پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم، چون تمام فوتبالم را مدیون آنها هستم.


علی انصاریان اظهارداشت: بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم البته باید بگویم ما به برد مقابل ذوب‌آهن فکر نمی‌کردیم و بیشتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی بودیم و هستیم.

 

 

وی در مورد بازی کردن خودش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی کردن مقابل تیم سابقم سخت است. برای دیدن هواداران پرشور پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم، چون تمام فوتبالم را مدیون آنها هستم. باید بگویم پیراهن پرسپولیس را به همه چیز در فوتبال ترجیح می‌دهم و یک طرز تفکر اشتباه باعث شد از این تیم جدا شوم.

 

وی در مورد تیم ذوب‌آهن ادامه داد: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. ثابت کرده اند بهترین تیم ایران هستند و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند. امیدوارم در رقابتهای آسیایی همچنان موفق باشند.

انصاریان در مورد رویارویی با پرسپولیس در فینال حذفی افزود: برای بازیکنان جوان ما یک انگیزه خاصی دارد تا طول این هفته را خوب تمرین کنند. جلوی استقلال و پرسپولیس بازی کردن لذت خاصی دارد.

 

انصاریان در پایان گفت: باید در حذفی قهرمان شویم. ما یک راه طولانی تا این مرحله آمده‌ایم و باید به فکر قهرمانی باشیم تا ثابت کنیم فوتبال تبریز پیشرفت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)