مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: حقيقي و معمارزاده با انگيزه و قدرت تاكتيكي بالا آماده خدمت به تيم ملي هستند.

محمد علي يحيوي پس از شكست صباي قم در مرحله نيمه نهايي جام حذفي اظهار داشت: اشك‌هاي دايي فقط به خاطر اين بود كه 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي گريان به خانه نرفتند و جشن شادي را در ورزشگاه آزادي گرفتند.

وي گفت: در 90 دقيقه شايسته پيروزي بوديم و تعويض‌هاي طلايي دايي باعث شد نبض بازي را به دست بگيريم. اعتقاد دارم خدا دايي را خيلي دوست دارد و مزد زحمات و سختي هايش در فوتبال ايران را در بازي برابر صبا به او داد.

يحيوي در خصوص عملكرد دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: با كمك دايي و با توجه به قدرت تاكتيكي و فني دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس اعلام مي‌كنم حقيقي و معمارزاده آماده خدمت به تيم ملي هستند چون اين لياقت و شايستگي را در اين دو دروازه‌بان مي‌بينم.

 

وي تصريح كرد: به حقيقي جوان تبريك مي‌گويم كه يك روز به يادماندني را رقم زد. پيروزي مقابل صبا هيچوقت از كارنامه ورزشي او پاك نخواهد شد. همچنين به معمارزاده كه با تمرينات فشرده و با انگيزه قوت قلبي براي ما روي نيمكت بود، تيريك مي‌گويم.

يحيوي يادآور شد:‌ واقعا انتخاب دروازه‌بان اول در پرسپوليس سخت است و اميدوارم اين دو شاگرد خوب را دوباره در اختيار داشته باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)