مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر خوشحال ترین آدم روی زمین هستم، چون توانستم انتقام شخصی، فوتبالی‌ام را از صبا بگیرم


*موفق شدید در ضربات پنالتی صبا را شکست دهید، بازی چطور بود؟

– فکر می‌کنم در بازی دیروز ما خیلی خوب بازی کردیم. موقعیتهای زیادی داشتیم و به عنوان مثال از دقیقه 90 تا 94 حدود 25 موقعیت روی دروازه صبا ایجاد کردیم که متأسفانه به ثمر ننشست! با این حال در حال حاضر خوشحال ترین آدم روی زمین هستم، چون توانستم انتقام شخصی، فوتبالی‌ام را از صبا بگیرم.

*به نظر می‌رسد دل پری از صبایی‌ها داری؟

– نه دلم پر نیست، چون با بهترین دسته گل به سمتشان رفتم. قبل بازی هم گفتم صبایی‌ها در حدی نیستند که ما را در آزادی شکست دهند. صبا خیلی مرا اذیت کرد و به لحاظ فوتبالی شرایط بدی برای من رقم زدند. آنها باید از روی جنازه من رد می‌شدند که بتوانند ما را شکست دهند.

*پس از برد پرسپولیس خیلی خوشحال هستی؟

– بله بعد از برد،‌ انگار قهرمان جام جهانی شده بودم. یک چیزهایی در دلم داشتم که خدا را شکر به آنها رسیدم.

*در مورد شرایط جوی هم صحبت کن!

– همه ما واقعا تعجب کرده بودیم. برق و باد و باران و همه چیز باعث شد تا در روزی رویایی صبا را ببریم.

*هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند.

– بله 80 هزار هوادار صبور به ورزشگاه آمدند. آنها مثل هر بازی از دقیقه 10 از ما گل نخواستند و 120 دقیقه تشویقمان کردند. با این حال دست همگی‌شان درد نکند و حتی اگر چند ماه هم طول بکشد دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

*صبایی‌ها عملکرد داور را به نفع پرسپولیس دانستند، نظرت در این خصوص چیست؟

– ممبینی جزو بهترین داوران ایران است و من نمی‌دانم آنها چه صحنه‌ای را مشکوک می‌دانند. با این حال این جزئی از فوتبال ایران است که هر تیمی که ببازد مقصر را داور قلمداد می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)