مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر کل اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :


* به پيشنهاد كريم باقري و به خاطر عملكرد راضي‌كننده پرسپوليسي‌ها در نيمه دوم بازي با تراكتورسازي، پاداش ويژه و 250 هزار توماني، اين هفته به تمامي بازيكنان پرسپوليس پرداخت شد.


* اشپيتيم آرفي مصدوم، برنامه درماني جديدش را چهارشنبه از كادر پزشكي تيم گرفت و طبق آن بايد روزي دو جلسه فيزيوتراپي كند. درمان آسيب‌ديدگي پاي آرفي از پنج‌شنبه برحسب برنامه جديد در حال انجام است.


* حكم نهايي كميته انضباطي درباره پرونده شكايت علي دايي از فدراسيون فوتبال امروز و بعد از بررسي دوباره پرونده صادر مي‌شود.


 


 

رضايتنامه احمدرضا عابدزاده را باشگاه روز پنج‌شنبه صادر كرد و براي اين مربي فرستاد.


حبيب كاشاني اين روزها به بررسي وضعيت احداث ورزشگاه اختصاصي باشگاه پرسپوليس مشغول است و غير از زمين پرند، چند زمين ديگر را براي اين كار در نظر گرفته. كاشاني حتي در اين باره روز پنج‌شنبه چند ساعتي با مسوولان شهرداري به گفت‌وگو نشست.


در جلسه‌اي كه قرار است اين هفته در سازمان تربيت بدني برگزار شود، علي سعيدلو درباره وضعيت مديريتي باشگاه پرسپوليس با حبيب كاشاني و مجيد فرخزادي گفت‌وگو خواهد كرد.

بازیکنان، مربیان و کادر سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت قهرمانی در مسابقات جام حذفی به سفر حج عمره اعزام خواهند شد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: عابدزاده همچنان محبوب باشگاه پرسپوليس است و هيچ فردي حق ندارد در تمرينات به او بي‌احترامي كند.

پزشك پرسپوليس گفت:‌ به دليل جلوگيري داور از حضور رضايي در زمين ماسك اين بازيكن ترميم مي‌شود.

محمد علي يحيوي پس از شكست صباي قم در مرحله نيمه نهايي جام حذفي اظهار داشت: اشك‌هاي دايي فقط به خاطر اين بود كه 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي گريان به خانه نرفتند و جشن شادي را در ورزشگاه آزادي گرفتند.

هواداران پرسپوليس در تمرين امروز عليه احمدرضا عابدزاده و يك روزنامه ورزشي شعار دادند.

سازمان ليگ برتر تاريخ قرعه‌كشي تعيين ميزبان و ميهمان 2 ديدار رفت و برگشت جام حذفي بين تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز و پرسپوليس را اعلام كرد.

اين قرعه كشي ساعت 15 روز چهارشنبه 8 ارديبهشت در محل دفتر كميته مسابقات سازمان ليگ برتر برگزار خواهد شد.

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دعاي هواداران پرسپوليس مستجاب شد و ما توانستيم صباي قم را شكست دهيم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، این تیم برای پیروزی و صعود به دیدار نهایی جام حذفی شایسته‌تر از تیم صبای قم بوده است.

شيث رضايي پس از صعود پرسپوليس به فينال جام حذفي عنوان كرد: همانطور كه تصور مي كرديم بازي سختي برابر صبا برگزار كرديم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: خوشحال هستم با علي دايي به يكي از اهدافمان رسيديم.

مهاجم پرسپوليس گفت: خدا دوست نداشت بازنده شويم تا هواداران با چشم گريان از ورزشگاه خارج شوند.
محسن خليلي پس از برتري برابر صبا در ضربات پنالتي و فيناليست شدن پرسپوليس اظهار داشت: با عزت از ورزشگاه آزادي . خارج شديم

طبق اعلام مسئولان پرسپوليس، كادر فنى تيم فوتسال سرخ پوشان براى فصل آينده حفظ مى شود.

رنامه تجهيز ورزشگاه درفشى فر، يكى از برنامه هاى اصلى سرخ پوشان است تا از نظر زمين تمرينى و امكانات جانبى براى فصل آينده دچار مشكل نشوند.

پرسپوليسى ها كه قصد دارند پيش از شروع فصل، در اردوى ويژه خود را براى فصل آتى آماده كنند، برنامه خاصى را براى برگزارى هر چه بهتر اين اردو در نظر دارند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در یک بازی سنگین و پرفشار در ضربات پنالتی بر تیم صبا غلبه کردند و به فینال جام حذفی راه یافتند، در طول مسیر استادیوم آزادی تا هتل لاله، به سرور و شادمانی پرداختند.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم با غلبه بر صبا دل هواداران مان را شاد كرده باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)