مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى مهاجم گلزن سرخ پوشان در تركيب تيمش به ميدان رفت و اگر نتوانست در طول ۹۰ دقيقه و وقت هاى تلف شده در جريان بازى پايش به گلزنى باز شود املا چهارمين پرسپوليسى بود كه در مصاف نفر به نفر با ارشاد يوسفى قرار گرفت با ضربه دقيق و مطمئن خود در كسب اين برد شيرين نقش به سزايى ايفا كرد.


• با اين پيروزى ، فقط يك گام تا قهرمانى باقى مانده، از بازى برايمان بيشتر صحبت مى كنى؟

– خدا را شكر بازى خوبى بود و توانستيم از اين آزمون مهم و حساس نيز سربلند بيرون بياييم. ما پيش بينى كرده بوديم بازى سختى در انتظارمان باشد و البته در مقابل حريف ساده اى هم براى صبا نبوديم و با برنامه اى كه داشتيم طورى بازى كرديم كه در نهايت پيروز ميدان لقب گرفتيم و به قول شما حالا فقط يك گام تا قهرمانى داريم.


• صبا را در اين بازى چطور ديدى؟

– قبل از بازى هم در مصاحبه هايم گفته بودم صبا تيم خوب و پر مهره اى است. آنها هم براى برد آمده بودند و اين مساله بر جذابيت اين ديدار افزود. البته با توجه به شناخت كاملى كه ما از حريف داشتيم، در طول هفته گذشته تمام نقاط ضعف و قوت حريف را مورد آناليز قرار داديم و توانستيم با تلاش ويژه اى كه داشتيم
در اين بازى سخت و سنگين نيز سربلند ميدان را ترك كنيم. ما دوست داشتيم بازى در همان ۹۰ دقيقه به نفع ما به پايان برسد اما انگار قسمت بود كار به پنالتى كشيده شود تا هيجان اين ديدار دو چندان شود.


• در دقايق پايانى بازى در نيمه اول و شروع نيمه دوم، تقريباً بازى سرد و كسل كننده بود. اين مساله به چه علت بود؟
– بعضى وقتها پيش مى آيد كه كار گره بخورد. به هر حال در بازى جام حذفى كوچكترين اشتباهى ممكن است به قمييت حذف از گردونه مسابقات منجر شود. در دقايقى از بازى همانطور كه گفتيد بازى ساكن و ايستا بود نه اينكه ۲ تيم توان حمله و خلق موقعيت را نداشتند بلكه علت اصلى اين بود كه هم ما و هم صبا راههاى مختلف را براى رسيدن به دروازه حريف امتحان مى كرديم و شايد در اين لحظات چاشنى احتياط دو تيم بيشتر شده بود.


•چرا نتوانستيد كار صبا را در همان ۹۰ دقيقه  يا ۱۲۰ دقيقه تمام كنيد؟

– قبلاً صبا با توجه به مهره هاى خوب و با تجربه اى كه داشت حريف دست و پا بسته اى براى ما نبود ضمن اينكه ما در چند نوبت با فرصتهاى خوبى مواجه شديم كه توپ هايمان گل نشد. همانطور كه در لابه لاى صبحت هايم هم اشاره كردم قسمت اين بود كه بازى با هيجان بيشترى كه در پنالتى وجود دارد ، به نفع ما به پايان برسد.


• از دست رفتن اولين پنالتى براى پرسپوليس ، به نظر مى رسيد كار را براى تيم (حداقل از نظر روحى – روانى) مشكل تر كند؟

– بازيكنان پرسپوليس، نفراتى بى تجربه اى نيستند و بارها در شرايط سخت احتمال خود را به خوبى پس داده اند و در اين مواقع است كه فرق تيم با تجربه و بى تجربه مشخص مى شود. درست است كه پنالتى اول براى چنين شرايط خيلى مهم و تاثيرگذار است اما خدا را شكر در اين آزمون هم سربلند بيرون آمديم و تك تك نفرات از ذخيره و نيمكت نشين گرفته تا بازيكنان فيكس در اين پيروزى ارزشمند سهيم بودند.


• محسن خليلى كه در بازى با سايپا پنالتى حساسى را از دست داد، در اين ديدار به زيبايى هر چه تمام تر گلزنى كرد!

– اين نظر لطف شماست. شايد در بازى با سايپا گرفتار يك بدشانسى بزرگ شدم. مساله اى كه عنوان كرده بودم يك اتفاق بود و گفته بودم اين اتفاق تلخ ديگر برايم تكرار نمى شود. خوشبختانه اين صحبتم را به مرحله عمل درآوردم تا بتوانم در اين برد شيرين سهيم باشم.


• يعنى نترسيدى آن اتفاق تلخ برايت تكرار شود؟

– اگر مى ترسيدم ، اصلاً پشت توپ نمى ايستادم. من براى پنالتى زنى در اين ديدار آماده بودم و برايم فرقى نداشت بخواهم پنالتى اول را بزنم يا ضربه آخر را. حتى اگر كادر فنى صلاح مى دانست اين آمدگى را داشتم كه پنالتى اول يا آخر را هم من بزنم. خدا را شكر با گلزنى ام از روى نقطه پنالتى نشان دادم اعتماد به نفس خوبى دارم و هنوز هم پنالتى زن اول تيم هستم.


• با اين برد، از حالا قول قهرمانى پرسپوليس را مى دهى؟

– فيناليست شدن ما بدون قهرمانى كه معنا ندارد، ما از روز اول حضورمان در جام حذفى براى رسيدن به قهرمانى نقشه كشيده بوديم و خوشبختانه تا پاى فينال هم خوب پيش آمده ايم. اگر چه گسترش فولاد حريف ما در فينال يك تيم ليگ يكى است با اين وجود هيچ چيز را به اما و اگر نمى سپاريم و درصدد هستيم در مجموع بازى رفت و برگشت، با اقتدار كامل جام را بالاى سر ببريم تا اگر به هر دليلى كسب سهميه آسيايى پرسپوليس از طريق ليگ برتر امكان پذير نبود، با قهرمانى در جام حذفى ، بار ديگر پرسپوليس را آسيايى كنيم.


• حضور پرشور هواداران در استاديوم چقدر در اين بردها تاثيرگذار بود؟
– بدون شك پرسپوليس همه موفقيت هاى خود را مديون حمايت اين عزيزان است. واقعاً در اين بازى هم براى ما سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود روى سكوها ، به عنوان يار دوازدهم تا آخرين لحظه دست از حمايت ها برنداشتند. دست تك تك اين هواداران را مى بوسم و خوشحالم من و بقيه بچه ها همراه كادر فنى توانستيم با حمايت آنها پيروز اين بازى لقب بگيريم. ان شاء ا… در فينال هم اين حضور پر شور را در استاديوم شاهد هستيم تا جام قهرمانى را به آنها هديه دهيم.


• به عنوان سوال آخر، نظرات در مورد بازى بعدى در مقابل استيل آذين چيست؟

– اين برد و صعودمان به فينال روحيه و انگيزه مان را براى كسب بهترين جايگاه در جدول رده بندى دو چندان كرده واين از امر مسير نمى شود مگر با پيروزى در سه بازى پايانى مان در ليگ ان شاءا… در اين بازى هم با تمام قوا به ميدان مى رويم تا بتوانيم با كسب هر ۹ امتياز ممكن، از ليگ هم سهميه آسيايى به دست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)