مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى مهاجم پرسپوليس كه هميشه هيجان زده است، مدعى شد كه زمان زدن پنالتى مقابل صباى قم يك ذره استرس هم نداشته و مطمئن بوده كه صدر درصد ضربه اش گل مى شود. البته زارعى چنين ادعايى كرده  است؛ اما شما چندان جدى نگيريد. گفت وگو با وى را بخوانيد:


• بازى با صباى قم چطور بود؟
– فقط خدا را شكر كه برديم و به فينال رسيديم. بازى جاندارى بود و صبا هم قشنگ بازى كرد. آنها دنبال ضد فوتبال نبودند و وقت را تلف نكردند خوشحالم كه به فينال رفتيم و به اميد خدا در فينال هم با يك بازى خوب قهرمان مى شويم.

 


• صبا مستحق باخت بود؟
– ما بايد در ۹۰ دقيقه كار را تمام مى كرديم چون فشار زيادى روى حريف آورديم و سوار بر بازى بوديم. ما بايد همانجا كار را تمام مى كرديم و مى برديم اما كار به پنالتى كشيد و در ضربات پنالتى برديم. پنالتى هم جزئى از فوتبال است. پنالتى زدن مهارت مى خواهد و به نظر من داود حقى استاد پنالتى زدن است.

 


• لحظه اى كه مى خواستى پنالتى بزنى، چه احساسى داشتى؟

– يك ذره هم استرس نداشتم . اگر استرس داشتم، براى زدن ضربه نمى رفتم. در طول هفته روى ضربه پنالتى خيلى كار كرده بودم و مطمئن بودم كه ضربه ام گل مى شود. خدا خواست و پنالتى ام گل شد.


• تو و محسن خليلى با هم قهر هستيد؟

– نه، چرا؟


• لحظه اى كه پنالتى ات را گل كردى، با همه دست دادى اما با خليلى دست ندادى. چرا؟
– محسن پسر با عشقى است و واقعاً دوست داشتنى است. محسن مهاجم خوب و گلزنى است و با هم هيچ مشكلى نداريم. وقتى در زمين هست، مطمئن هستيم زحمات بچه ها را به ثمر مى رساند.


• لحظه اى كه حاجى زاده پنالتى اش را خراب كرد و صعود پرسپوليس قطعى شد، چه احساسى داشتى؟
– يكى برد استقلال خيلى شيرين بود و يكى هم اين برد چون زحمات يك سال ما بود و اگر نمى برديم ، زحماتمان به هدر مى رفت.


• در مورد حذف ذوب آهن چه صحبتى دارى؟
– باخت جزئى از فوتبال است و بايد باخت را قبول كرد. گسترش فولاد بازيكنان خوبى مثل عباس آقايى، على انصاريان و رسول خطيبى دارد. آنها رفاقتى به اين تيم رفته اند و گرنه در ليگ برتر راحت تر بازى مى كردند.آقاى كاظمى هم يكى از بهترين و باهوش ترين مربيان ايران است و اين تيم چيزى از ذوب آهن كم نداشت.


• قهرمان جام حذفى مى شويد؟

– ان شاء الله با يك برنامه ريزى خوب و تلاش مضاعف مى رويم تا قهرمان جام حذفى شويم. آدم وقتى على دايى را مى بيند، نمى تواند مساوى كند يا ببازد. با على دايى فقط بايد ببرى چون در تيم دايى فقط برد معنى مى دهد.


• بازى با استيل آذين را چطور پيش بينى مى كنى؟

– همانطور كه مى دانيد بازيكنان اسمى ايران در استيل آذين جمع شده اند. مهدوى كيا و كريمى در آلمان بازى كرده اند و تيم خيلى خوبى دارند. ان شاء الله بتوانيم اين تيم خوب را ببريم. تلاشمان را مى كنيم و كم نمى گذاريم. ما پرسپوليسى هستيم و بايد ببريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)