مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:


*ماسك شيث رضايي اگرچه مشكلي نداشت اما به گفته پزشك پرسپوليس و به خاطر ممانعت داور از حضور اين بازيكن، ماسك شيث رضايي براي استفاده دوباره او ترميم مي‌شود.


*پاداش 800 هزار توماني پيروزي برابر صبا و رسيدن به فينال جام حذفي در اردوي پيش از بازي با استيل‌آذين به بازيكنان پرداخت مي‌شود.


* باشگاه تصميم به ممنوع‌المصاحبه كردن بازيكنان نگرفته اما به آنها هشدار داده كه براي بازي با استيل‌آذين كري نخوانند.

 


از صد ميليون توماني كه باشگاه بايد بابت قرارداد امسال احمدرضا عابدزاده به اين مربي بپردازد، 86 ميليون آن پرداخت شده و باقيمانده مبلغ هم آخر همين هفته در اختيار عابدزاده قرار مي‌گيرد.

 


سپهر حيدري، جلال اكبري و ميثم بائو كه هنوز بخش پاياني قسط دوم قراردادهاي‌شان را نگرفته‌اند تا آخر هفته از باشگاه پول مي‌گيرند.


در نامه‌اي رسمي به محمدرضا ساكت، باشگاه پرسپوليس شايعه مذاكره‌اش با هادي عقيلي را رد كرده و مدعي شده كه شايد بعضي‌ها قصد سوء استفاده از نام پرسپوليس را داشته‌اند. باشگاه پرسپوليس در اين نامه حتي حق شكايت را هم به همتاي اصفهاني‌اش داده است!


با توجه به فاصله تقريبا طولاني تا بازي با استيل‌آذين، برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس تغيير كرد. سرخپوشان كه ديروز ريكاوري كرده بودند، امروز و فردا را به استراحت مي‌گذرانند و سه‌شنبه در دو نوبت تمرين خواهند كرد.

پرسپوليس در آستانه ديدار با گسترش فولاد تبريز 5 بازيكن يك اخطاره دارد . شيث رضايي، ابراهيم شكوري، حسين بادامكي , باقری و عادل كلاه‌كج 5 بازيكن يك اخطاره پرسپوليس هستند كه در صورت دريافت كارت زرد در بازي رفت از همراهي پرسپوليس در بازي برگشت فينال جام حذفي محروم خواهند بود.

مربي جوان پرسپوليس كه علي دايي امروز حضورش را در فصل آينده تضمين نكرده در گفت‌وگويي  قوياً تأييد كرد پرسپوليس قهرمان جام حذفي كشور خواهد بود.

محمد خوردبين در ارتباط با بازى تيمش مقابل صبا گفت: هر ۲ تيم بازى خوبى رابه نمايش گذاشتند هم بازيكنان ما و هم بچه هاى تيم حريف بسيار خوب مقابل هم ظاهر شدند من به نوبه خود به سرمربى صبا تبريك مى گويم.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: بعضی رسانه ها در خصوص منشوری بودن دایی گمانه زنی هایی مطرح می کنند که با واقعیت تطابق ندارد.

محسن خليلى گفت  ترسى از پنالتى زدن نداشتم

مجتبى زارعى تاکید کرد  هيچ استرسى زمان زدن پنالتى نداشتم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)