مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي در بازي حذفي برابر صبا گل نزد اما ضربه پنالتي او در شرايط حساسي به گل تبديل شد و روحيه مضاعفي به تيم داد. او معتقد است كه به‌خوبي از سوي هافبك‌ها تغذيه نشده است.

پرسپوليس براي صبا خوب بازي نكرد، حداقل پس از اخراج بازيكن حريف انتظار مي‌رفت در 30 دقيقه وقت اضافه به گل برسد كه نشد.


صبا اينقدر هافبك‌هاي قدرتمندي داشت كه با وجود اخراج يك بازيكن‌شان ميانه ميدان را از دست ندهند و پا به پاي هافبك‌هاي ما بيايند. تجربه ثابت كرده وقتي در بازي حذفي كار به وقت اضافه مي‌رسد تيمي كه گل مي‌خورد جبرانش سخت مي‌شود. ما هم بايد محتاطانه عمل مي‌كرديم به‌خصوص وقتي بازيكن خارجي آنها به زمين آمد كه اگر از ابتدا در زمين بود كارمان سخت مي‌شد.


در آن شرايط پنالتي زدن سخت نبود؟
من مي‌خواستم پنالتي اول را بزنم كه به صلاحديد كادر فني نشد بعد قرار بود كه پنالتي پنجم را بزنم اما به‌خاطر شرايطي كه به‌ وجود آمد پنالتي چهارم به من رسيد كه اگر گل نمي‌شد شايد جبرانش بسيار سخت مي‌شد. من بعد از بازي با سايپا كه پنالتي را خراب كردم به خودم روحيه دادم كه اولين پنالتي بعدي را به گل تبديل كنم و موقع زدن هم خيلي راحت بودم.


بعد از گل از تماشاگران خواستي بيشتر تشويق كنند.

ما در آن لحظات نياز مبرمي به روحيه داشتيم و از هواداران كه در آن شرايط بد جوي در استاديوم مانده بودند خواستم تا با تشويق‌هايشان فشار روحي بيشتري را به پنالتي‌زن صبا وارد كنند كه جواب هم داد و پنالتي آنها گل نشد.


تعدادي از صبايي‌ها مي‌گويند قطع برق به ضرر آنها تمام شد.

اولا كه برق منطقه رفت چون معمولا در چنين شرايط آب و هوايي احتمال قطع برق وجود دارد، ضمن اينكه فشار روحي و استرس ما بيشتر شد براي اينكه پنالتي اول ما گل نشده بود.


هواداران يك «بنر» بزرگ از تو تهيه كرده بودند و …

بله اين دومين مرتبه است و من از آنها تشكر مي‌كنم البته خيلي دوست داشتم در جريان بازي گل بزنم و كار به پنالتي نرسد و زير باران نمانند.


قبل از بازي گفته بودي گل مي‌زني يا پاس گل مي‌دهي اما نشد.

‌اكثر توپ‌هايي كه به من رسيد 50-50 و به قول معروف توپ‌هاي مرده بود متاسفانه فشار زيادي روي هافبك‌ ما بود و به همين دليل نتوانستند خوب تغذيه‌‌ام كنند. ان‌شاءالله در بازي‌هاي آينده جبران مي‌كنم.


حريف شما در فينال جام حذفي، تيم ليگ يكي است.

‌بازي با اين تيم‌ها سخت است، آنها اگر ببازند چيزي را از دست نداده‌اند اما اگر ببرند مي‌گويند تيم ليگ برتري را برده‌ايم. مقابل پتروشيمي تبريز هم خيلي تحت فشار بوديم. معمولا اين نوع تيم‌ها انرژي مضاعفي براي بازي با پرسپوليس پيدا مي‌كنند.


ولي گسترش فولاد بازيكنان باتجربه هم دارد.

‌بله، خطيبي، آقايي و انصاريان جزو بهترين‌هاي فوتبال ما بوده و هستند و ما در تبريز روز سختي خواهيم داشت كه اميدوارم روز بد ما نباشد و بازي برگشت در تهران باشد تا جشن قهرماني را در آزادي برپا كنيم.


پس قهرماني پرسپوليس را حتمي مي‌داني؟

‌ان‌شاءالله


بعد از تمديد قرارداد باقري انتظار مي‌رفت بقيه بزرگترهاي تيم هم مثل اين كار را بكنند.

‌من خيلي دوست دارم كه اين رابطه به وجود آمده ميان من و هواداران ادامه پيدا كند، مطمئن باشيد هر زماني كه حاج حبيب دستور بدهد قراردادم را با كمال ميل با پرسپوليس تمديد مي‌كنم.


صحبت‌ خاصي نداري؟

اميدوارم سازمان تربيت بدني در فصل آينده حمايت بيشتري از پرسپوليس داشته باشد و با حفظ كاشاني و دايي يك تيم منسجم را در صورت قهرماني در جام حذفي روانه ليگ قهرمانان آسيا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)