عبدی: اگر جدایی 15 بازیکن به نفع پرسپولیس است، بهتر است انجام شود


مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حس پیروزی مقابل صبا فقط مختص من نبود بلکه این حس همه هواداران پرسپولیس بود که نیاز به برد داشتیم.

“حسین عبدی”  اظهارداشت: هیچ تیمی در بازیهای جام‌حذفی حاشیه امنیت ندارد اما در دیدار با گسترش فولاد چون بازی به طور رفت و برگشت برگزار می‌شود فرصت خوبی برای ما است که بتوانیم قهرمان شویم اما در فینال هیچ تیمی حق ریسک ندارد و ما نباید بی‌گذار به آب بزنیم.

وی در خصوص بازی با استیل‌آذین و اختلافتی که بین این 2 تیم وجود دارد، اذعان داشت: هیچ کری‌خوانی در این بازی وجود ندارد. طبعا اگر هم کری‌خوانی وجود داشته باشد به خاطر بازیکنان خاصی است که در 2 تیم حضور دارند. ما در بازی رفت می‌توانستیم به راحتی استیل‌آذین را شکست بدهیم اما در اثر بعضی اشتباهات این اتفاق نیفتاد اما بازی برگشت با بازی رفت کاملا فرق می‌کند هم استیل‌آذین نفرات جدید و خوبی را به خدمت گرفته هم ما بعد از پیروزی مقابل صبا و صعود به فینال جام‌حذفی منسجم‌تر شدیم و من فکر نمی‌کنم نتیجه این بازی را واگذار کنیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: استیل‌آذین نفرات جدیدی مانند رضا شاهرودی، پیروانی و…را به تیم اضافه کرده که همگی از دوستان خوب من محسوب می‌شوند. اکثر اعضای این تیم زمانی در پرسپولیس بودند و من برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. در تیمداری باید فاکتورهای بسیاری را در نظر گرفت که این فاکتورها و معیارها در تیم ما بیشتر از استیل‌آذین است بنابراین من فکر می‌کنم این تیم را به راحتی از پیش رو برداریم.

عبدی در خصوص وضعیتش و شایعه تغییر و تحولات کادر فنی پرسپولیس اظهارداشت: ماندن یا رفتن من در پرسپولیس بستگی به توافق من و باشگاه دارد اما فعلا تمام فکر من معطوف موفقیت پرسپولیس در این فصل است.

عبدی در خصوص شایعه جدایی 15 بازیکن از پرسپولیس اظهارداشت: صحبت جدایی 15 بازیکن غیرحرفه‌ای است اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و جدایی 15 بازیکن بتواند به موفقیت پرسپولیس کمک کند بهتر است که انجام شود اما اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم هیچ تیمی نمی‌تواند به ترکیب اصلی دست بزند و همیشه ترکیب ریشه‌ای را حفظ می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)