سعیدلو گفت هدایتی و فرخزادی به عنوان اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شوند!

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد هیات مدیره سابق پرسپولیس به ناظران AFC معرفی شدند.

عزیز محمدی با تشریح مراحل سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از مسابقات لیگ ایران با اشاره به بی ثباتی مدیریت سه تیم لیگ برتر گفت:« تیم های ابومسلم و استقلال اهواز ، ساختار تیمی مناسبی دارند و این مرا نگران کرده است.» این بی ثباتی اگر برای ناظران کنفدراسیون نمایان شود و امتیازات ایران در جول امتیازدهی این ناظران اگر کاهش یابد ، احتمال کاهش سهمیه های آسیایی ایران قوت می گیرد .


راهکار دیگری که ممکن است روبروی فوتبال ایران گذاشته شود ، این است که در سالهای بعد رای رسیدن به زیرساخت مناسب حرفه ای ، تیم های لیگ برتر باری دیگر کاهش یابد.

البته مهمتر از این دو تیم ته جدولی به ثباتی مدیریتی در پرسپولیس است. جایی که بیش از 7 ماه با سرپرست موقت اداره می شود و سازمان تربیت بدنی پس از عدم توافق با حبیب کاشانی تصمیم گرفت تا حداقل انتخاب اعضای هیات مدیره اش را به پایان بازی های لیگ امسال موکول کند.


عزیز محمدی درباره این تیم هم گفته است:« مشکلات پرسپولیس را برای سعیدلو شرح دادم و برای اینکه نتوانستیم تا موعد مقرر هیات مدیره  جدید این تیم را معرفی کنیم ، قرار شد تا همان اعضای سابق هیات مدیره تیم به کنفدراسیون اعلام شوند و ما هم همین کار را انجام دادیم.»


عزیز محمدی پیش از این هم با حضور در برنامه ورزش و مردم گفته بود در مدت حضور بازرسان AFC در تهران ، آنها با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تیم های مختلف لیگ ایران دیدار ی کنند و صورت جلسه های هیات مدیره های شان را بررسی می کنند. تراز مالی این تیم ها نقد می شود و بر اساس آمار ارائه شده ، شاخص های تعریف شده اگر رعایت شده باشند ، ایران می تواند امید به حفظ سهمیه های آسیایی اش داشته باشد.


بر این اساس و معرفی هیات مدیره سابق تیم یعنی در سفر سوزوکی و همراهانش به تهران که روز 11 اردیبهشت ماه انجام می شود  حسین هدایتی ، مجید فرخزادی ، نژادفلاح ، عباس انصاری فرد و محمد آخوندی به عنوان اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شده اند. این ها باید در نشست مشترک با ناظران آسیایی حاضر شوند . اتفاقی تقابل زیبایی از رودررویی کاشانی با هدایتی و فرخزادی رقم می زند. این سه رابطه سردی را در ماه های اخیر با یکدیگر داشته اند . یکی از مشکلاتی که سبب شد تا انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس به پایان امسال موکول شود ، این بود که سعیدلو نظر به استفاده از فرخزادی و هدایتی در هیات مدیره تیم پرسپولیس داشت اما کاشانی به دنبال استفاده از چهره های جدیدی بود که بتواند با آنها با فراغت بیشتری همکاری کند.


در روزهای اخیر هم سازمان تربیت بدنی باری دیگر سطح مناسباتش را با مجید فرخزادی افزایش داده است که نشان از پررنگ تر شدن نظر سازمان نسبت به نظرات سرپرست وقت پرسپولیس برای چینش اعضا دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)