مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: به جز كريم باقري با هيچ بازيكني مذاكره‌اي نداشتيم و حبيب كاشاني منتظر ليست دايي است.

عباس عليپور در خصوص اسامي‌ اعلام شده و مذاكره باشگاه پرسپوليس با بازيكنان مختلف تصريح كرد: امري طبيعي است كه شايعات زيادي در اين باره مطرح شود. به جز كريم باقري با هيج بازيكني عقد قرارداد و حتي مذاكره نداشته‌ايم و حبيب كاشاني منتظر ليستي است كه علي دايي قرار است به او بدهد.


وي گفت: در صورتي كه اين ليست به كاشاني داده شود، گروه جذب بازيكن پرسپوليس با سرپرستي كاشاني شروع به كار خواهد كرد اما تا اين لحظه هنوز بازيكنان جديد و مازاد مشخص نشده‌اند.


عليپور عنوان كرد: اميدوارم برخي با آوردن اسامي مختلف در رسانه‌ها كاري نكنند كه جو پرسپوليس در اين 3 بازي آخر و فينال جام حذفي تحت الشعاع قرار گيرد. اگر خبري در خصوص جذب بازيكن و ليست مازاد بود خودمان آن را اعلام مي‌كنيم.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص جلسه روز گذشته علي دايي با حبيب كاشاني در شوراي شهر گفت: اين جلسه برگزار نشده و قرار است بعد از فينال جام حذفي براي اينكه بازيكنان در آرامش كامل باشند و تحت الشعاع حرف و حديث‌ها قرار نگيرند برگزار شود. در حال حاضر دايي براي تمركز بالاي تيمش از باشگاه خواسته جلسات در خصوص مسائل مختلف به آينده موكول شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)