مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس پس از راهیابی به فینال جام حذفی، اینک برای برگزاری سی و دومین بازی خود درلیگ برتر برابر استیل آذین آماده می شود.در ارتباط با شرایط آمادگی پرسپولیس برای ادامه بازیهای خود،شیث رضایی  به سوالات سایت باشگاه پاسخ داد:


برابر صبا چند دقیقه ای به میدان آمدی، حالا برای این هفته آمادگی کامل داری؟

خدا را شکر شرایط بدنی خوبی دارم.طی دور روزی که تمرینات گروهی تعطیل بود،تمرینات اختصاصی خوبی داشتم.رژیم غذایی مناسبی را رعایت کردم و با توجه به مدتی که از تمرینات گروهی دوربودم،الان از لحاظ آمادگی بدنی در وضعیت ایده آلی قرار دارم .


بنابراین می توانی در ترکیب اصلی، پرسپولیس را برابر استیل آذین همراهی کنی؟

ج: من کاملاً آماده هستم،اما حضورم در ترکیب اصلی بر می گردد به تصمیم علی دایی،من مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس هستم و اگر علی دایی بعنوان تصمیم گیرنده اصلی برنامه های فنی تیم قصد استفاده از من را داشته باشد،با تمام وجود در خدمت پرسپولیس و برنامه های ایشان هستم.

 

 

بازی برابر صبا اجازه استفاده از ماسک محافظ را پیدا نکردی؛ این مسئله حل شده است؟

ج: به هیچ وجه این مسئله برایم اهمیت ندارد.همه دیدند که برابر صبا هم بدون ماسک بازی کردم و اصلاً نگران هیچ چیز نبودم. پیروزی برابر صبا تأثیر فوق العاده ای بر روحیه هواداران داشت،بنابراین حاضرم برای دوباره شاد دیدن آنها از تمام وجود و سلامتی ام بگذرم .


واقعاً حاضر به انجام چنین ریسکی هستی؟

ج: این صحبت من از صمیم دل است و شعار دادن صرف نیست.خوشبختانه مردم و هواداران این موضوع را حس کرده اند که شیث رضایی هر زمان که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته،با تعصب تمام کار کرده تا بتواند آنها را خوشحال ببیند.من تا به حال چنین مصاحبه ای نداشته ام و هیچ وقت نخواسته ام  مانند بعضی بازیکنان شعار بدهم.بنابراین اگر به صلاحدید علی دایی روز یکشنبه در ترکیب اصلی قرار بگیرم،تمام وجودم را برای موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران خواهم گذاشت .


واگر بازی نکنی چه رفتاری خواهی داشت؟

ج: هیچ مسئله ای نیست.در این صورت باز هم سرباز پرسپولیس هستم و برای موفقیت تیم و شادی هواداران دعا خواهم کرد .


اما با توجه به اینکه کاملاً بهبود نیافته ای،بازار بدون ماسک ممکن است  خطر بزرگی باشد.نگران این مسئله نیستی؟

ج:شما دیده اید که از زمان بازگشتم به تمرینات گروهی بدون ماسک کار می کنم و به توپ ضربه می زنم.در بازی برابر صبا هم دیدید که با ضربه سر یک موقعیت برای محسن خلیلی ایجاد کردم،بنابراین اگر هم اتفاقی رخ دهد،فدای سرپرسپولیس وهواداران!


کریم باقری که به احتمال زیاد برابر استیل آذین غایب خواهد بود؛اگر شما هم نباشی امکان دارد تیم به مشکل بر بخورد؟

ج: آقا کریم (باقری) بازیکن بسیار بزرگ و کاپیتان مقتدر پرسپولیس که در توانایی های بالای ایشان هیچ شکی نیست.با این حال فکر می کنم طی دیدارهایی که از نعمت حضور ایشان محروم هستیم،میثم بائو می تواند جای خالی ایشان را پرکند .


پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیده است؛آیا پله آخر را هم با موفقیت بالا خواهید رفت؟

از نظر روحي ورواني كاملا آماده برگزاري فينال جام حذفي هستيم اما اين مسئله باعث نمي شود تيم فولاد گستر را دست كم بگيريم.اين تيم با حذف ذوب آهن شگفتي ساز جام حذفي لقب گرفته است.با اين حال ما براي كسب عنوان قهرماني با اتكا به حمايت هواداران و شرايط مطلوب روحي و خواست قلبي هم تيمي هايم خوشحالم امكان اين را فراهم كرده ايم تا هواداران پرسپوليس مغرورانه و با يك جور احساس قهرماني وارد ورزشگاه بشوند و سرود قهرماني تيم محبوبشان را زمزمه كنند.


بازي هاي باقي مانده ليگ برتر جنبه حيثيتي دارد،تا چه حد در حفظ حيثيت نام پرسپوليس موفق عمل خواهيد كرد؟

هم بازي برابر استيل آذين ،هم ابومسلم و هم سپاهان همانطور كه اشاره كرديد براي ما جنبه حيثيتي دارد.دو بازي در فينال جام حذفي را هم كه به آنها اضافه كنيد،در مجموع پنج بازي حيثيتي پيش رو داريم كه با روحيه برتري طلبي علي دايي و بازيكنان پرسپوليس از حيثيت و اعتبار نام پرسپوليس حفاظت مي كنيم تا پاسخ مناسبي به زحمات مديريت باشگاه،كادر فني و هواداران داده باشيم.


يكشنبه هفته آينده استيل آذين برابر شما قرار خواهد گرفت.شرايط اين ديدار را چطور ارزيابي ميكني؟

استيل آذين تيم خوبي است.تعدادي از نفرات قديمي پرسپوليس در اين تيم حضور دارند كه براي همگي اين عزيزان احترام خاصي قائل  هستم،اما براي ديدن خوشحالي هواداران و موفقيت پرسپوليس هيچ كس را جلوي چشم مان نمي بينيم و تنها به پيروزي تيم خودمان فكر مي كنيم.

انتظار شما از هواداران در روز تقابل پرسپوليس و استيل آذين چيست؟ آيا ورزشگاه پر خواهد شد؟

ما انتظار هم كه نداشته باشيم،مطمئن هستم كه هواداران سكوها را پر خواهند كرد و براي تشويق تيم محبوبشان به ورزشگاه خواهند آمد.ما نيز به عنوان بازيكنان پرسپوليس قول مي دهيم با تمام وجود براي موفقيت تيم و شادي آنها تلاش كنيم، و چه چيز بهتر از اين كه اسباب خوشحالي 40 ميليون هوادار پرسپوليس را فراهم كنيم.


همه پرسپوليسي هاي حريف به يك طرف،سابقه دوستي شيث رضايي و علي رضا نيكبخت واحدي در يك طرف!از تقابل با دوست قديمي ات صحبت مي كني؟

علي رضا پسر خوبي است كه چند سالي در پرسپوليس هم بازي بوديم،اما الان او بازيكن استيل آذين است.با اين حال دوستي ما همچنان پابرجاست و روز يكشنبه به عنوان دو رقيب برابر هم قرار خواهيم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)