مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال کشور گفت با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه نهایی جام حذفی سه بازیکن تیم صبای قم باید از زمین مسابقه اخراج می شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس هوشنگ نصیرزاده در بحث کارشناسی داوری برنامه نود تصریح کرد : هدایت ممبینی داور مسابقه تیمهای پرسپولیس و صبا در درون محوطه جریمه عملکرد ضعیفی داشت به طوری که باید در نیمه اول یک پنالتی به سود تیم پرسپولیس و در نیمه دوم یک پنالتی برای صبا اعلام می کرد که از آن چشم پوشی کرد.


وی افزود: در دقیقه 15 مسابقه مدافع تیم صبا هادی نوروزی مهاجم تیم پرسپولیس را درون محوطه جریمه سرنگون کرد که جریمه اش اعلام یک ضربه پنالتی و همچنین به دلیل تک به تک شدن مهاجم با دروازه بان حریف ، اخراج مستقیم بازیکن صبا از میدان بود.


همچنین در نیمه دوم عادل کلاج کج درون محوطه جریمه پرسپولیس روی پای مهاجم صبا تکل خطایی رفت که اینجا هم باید یک ضربه پنالتی برای صبای قم اعلام می شد .

نصیرزاده ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه دوم سهراب بختیاری زاده در خط دفاعی صبا توپ را با دست زد که به دلیل حضور مهاجم پرسپولیس در پشت سرش باید با کارت زرد دوم جریمه و از زمین بازی اخراج می شد .


وی همچنین اخراج مرتضی کاشی بازیکن تیم صبا را عادلانه خوانده و تاکید کرد: به دلیل اینکه مهاجم پرسپولیس پشت محوطه جریمه سرنگون شده و مانع از انجام یک حمله از این تیم شد کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن از زمین کاملا صحیح بود.


نصیرزاده در پایان گفت : ممبینی در مجموع با وجود اداره جریان بازی در محوطه جریمه عملکرد ضعیفی داشت و اگر به صحنه ها توجه کافی کرده بود کار دو تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل و ضربات پنالتی ختم نمی شد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)