مرجع خبری پرسپولیس : مس کرمان در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان کار بزرگی کرد و الهلال عربستان نامدار را 3-1 شکست داد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما دیگر نماینده کشورمان سپاهان با شکست مقابل العین از دور مسابقات کنار رفت.

شاگردان بوناچیچ که تنها به شرط برد می توانستند شانس صعود خود را زنده نگه دارند هرآنچه لازم بود انجام دادند تا با ثبت تساوی بازی تیم های السد – الاهلی به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

گل‌هاي تيم مس را ادينهو در دقيقه اول بازي، پائولو زادرون در دقيقه 76 و مهدي رجب‌زاده در دقيقه 91 به ثمر رساندند. تك ‌گل الهلال كه پيش از اين صعودش را به عنوان تيم نخست به مرحله بعد قطعي كرده بود را محمد المهياني در دقيقه 50 وارد دروازه تيم مس كرد.

 

در دقيقه 87 اين مسابقه محمد الفریدی بازیکن الهلال با کارت قرمز از زمين اخراج شد.

 

این مسابقه از گروه D و در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا  انجام شد.

 

مس پس از بازی امروز صاحب 9 امتیاز شد و پایین تر از الهلال صدرنشین در جای دوم ایستاد. در بازی دیگر گروه اگر السد قطر برابر الاهلی امارات  مساوی کرد تا مس کرمان از گروه بالا بیاید.

در صورت پیروزی  السد، مس کرمان جایگاه خود را از دست داده و از دور بازیها حذف می شد. الاهلی بی تفاوت با 4 امتیاز و بدون امید برابر السد به زمین آمد و به ارائه یک بازی جوانمردانه باعث ضعود تیم مس از گروه خود شد.

 

شکست سپاهان و قلعه نویی و حذف دوباره از لیگ قهرمانان آسیا

 

تیم سپاهان ایران که با یک برد می توانست بلیط مرحله بعد را بدست آورد 2-0 برابر العین بازنده شد تا با قرار گرفتن در رتبه سوم مرحله گروهی لیگ قرهمانان آسیا ار راهیابی به مرحله حذفی باز بماند.

خوزه جاستافو 43 (پنالتی) و 70 دو گل العین حذف شده را وارد دروازه مهدی رحمتی کردند تا گروه C در انتظار بازی دیرهنگام  الشباب – پاختاکور بماند.

در آخرین ساعات شب تیم پاختاکور با 9 امتیاز اول است و صعودش قطعی شده است مقابل الشباب قرار گرفت. سپاهان تا قبل از این بازی دوم بود و به شرط اینکه الشباب 7 امتیازی برنده نمی شد به دور بعد راه می یافت. اما با وجود اینکه پاختاکور در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیش افتاد در نهایت این الشباب بود که بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داده و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

سپاهان هم در رده سوم قرار گرفته و العین هم با 7 امتیاز از دور بازیها حذف شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)