سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد:  معرفی هیئت مدیره جدید پرسپولیس پس از پایان لیگ

مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از پایان لیگ، هیئت مدیره جدید معرفی خواهند شد.


“عباس علیپور” درباره معرفی اعضای سابق هیئت مدیره پرسپولیس به كنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین مهلت ای . اف .سی برای مشخص شدن ساختار مدیریتی باشگاه گفت: ای . اف . سی دو ماه قبل مداركی از ما خواست كه معرفی هیئت رئیسه جزء این مدارك بود و ما بر این اساس اسامی اعضای وقت هیئت رئیسه را به كنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم.

وی افزود: مهر امسال هم نام هیئت رئیسه جدید را به كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم كرد .

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: به زودی رئیس سازمان تربیت بدنی هیئت رئیسه جدید را مشخص می كند و سپس این هیئت رئیسه به كنفدراسیون آسیا معرفی خواهد شد.

وی درباره اینكه سازمان تربیت بدنی كاشانی را مسئول مشخص كردن اعضای هیئت مدیره اعلام كرده است هم گفت: این موضوع میان آقای كاشانی و سعیدلو است و این دو با هم به این موضوع رسیدگی می كنند ولی وقتی پرسپولیس درگیر بازی های جام حذفی و لیگ برتر است و همچنین بازی های حساسی پیش رو داریم معرفی اعضای هئیت مدیره به صلاح نیست و پس از پایان لیگ معرفی خواهند شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاكره با بازیكن جدید برای پرسپولیس را تكذیب و تصریح كرد : به هیچ عنوان با هادی عقیلی و هیچ بازیكن دیگری صحبت نكرده ایم و فقط با كریم باقری باشگاه پرسپولیس صحبت كرده ایم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)