مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس كم كم پيروزى مقابل صبا كه منجر به فيناليست شدن آنها شد را به صندوقچه خاطراتش مى سپارد تا در ادامه در انديشه كسب نتايج خوب در ليگ برتر باشد. حسین بادامكى، هافبك سرخ ها اعتقاد دارد پرسپوليس كسب هر ۹ امتياز از ۳ ديدار باقى مانده مى تواند در ليگ وضعيت بهترى نسبت به عنوان چهارمى  را از آن خود كند.


• از ديدارى بگو كه در ليگ در انتظار پرسپوليس است؟
– ما ۳ بازى بزرگ و حيثيتى در ليگ پيش رو داريم كه ارزش و حساسيتش براى ما كمتر از فينال نيست. البته استراتژى و برنامه ما اين است كه بازى به بازى به اين ديدارها فكر مى كنيم و با تمركز ويژه اى كه داريم مى خواهيم با كسب ۳ پيروزى و ثبت ۹ امتياز ديگر به اندوخته هايمان، شرايط خود را براى كسب بهترين جايگاه در ليگ آماده كنيم.

درست است با قهرمانى در جام حذفى كسب سهميه ما حتمى  مى شود ما بايد به هر قيمتى كه شده جزو ۳ تيم برتر ليگ، سهميه آسيا را در ليگ هم از آن خود كنيم تا نشان دهيم اگر پرسپوليس در ليگ قهرمان نشد، به خاطر بدشانسى و بدبيارى بود نه ضعف فنى.



• پرسپوليس در بازى رفت به استيل آذين باخت. اين مساله نمى تواند انگيزه  شما را براى انتقام دو چندان كند؟

– قطعا همينطور است. ما در بازى رفت به اين حريف باختيم تا ۳ امتياز ارزشمند را از دست بدهيم. اين مساله و رسيدن به جايگاهى بهتر از عنوان چهارمى  كه فعلا به دست آورديم، انگيزه ما را زياد كرده تا بتوانيم جبران مافات كرده و خاطره تلخ آن شكست را از ذهن همه پرسپوليسى ها پاك كنيم.


• يكى از مسائلى كه حريف پرسپوليس اين روزها مانور ويژه اى روى آن دارد استفاده ابزارى از نام پرسپوليس است. مساله اى كه تا حدى زياد است كه حريف، خود را پرسپوليس دوم مى خواند. در مورد اين مساله چه نظرى دارى؟

– با تمام احترامى كه نسبت به حريف و مسئولان اين تيم دارم فكر نمى كنم چنين چيزى درست باشد. درست است كه در حال حاضر چه در كادر فنى، چه در بحث مديريت و بازيكنان، چهره هايى هستند كه مدتى در پرسپوليس بوده اند اما اين مساله دليل نمى شود چنين عقيده اى را تاييد كنم. پرسپوليس هميشه پرسپوليس است نه دومى  دارد نه سومى!


• پيش بينى ات از نتيجه بازى؟

– اين مساله كه فكر كنيم بازى ساده و آسانى پيش روى ماست يك تفكر غلط است. همانطور كه ما براى اين ديدار، انگيزه هاى ويژه اى داريم مطمئنا استيل آذين هم دوست دارد برد بازى دور رفت خود مقابل پرسپوليس را تكرار كند ضمن اينكه آنها ، اين شانس را دارند تا با گرفتن حداكثر امتياز از ما و موفقيت در ۲ بازى بعدى اش، به كسب سهميه آسيايى هم فكر كنند اما مطمئن باشيد انگيزه و تلاش ما براى اين بازى زياد است و با توجه به شناخت ويژه اى كه كادر فنى و بازيكنان ما از برنامه ها و نحوه بازى حريف دارند پيروزى بر اين تيم و جبران باخت دور رفت دور از دسترس پرسپوليس نيست.


• تقابل شما در بازى رفت، با حميد استيلى بود و حالا نوبت به يك پرسپوليسى ديگر رسيده است. اين مساله را چطور ارزيابى مى كنى؟

– هم حميدخان هم افشين پيروانى جزو مربيان جوان و آينده دار هستند ضمن اينكه با توجه به اينكه هر ۲ اينها پرسپوليسى اند، قطعا شناخت خوب و ويژه اى از ما دارند. به هر حال على دايى هم نشان داده در شرايط ويژه تيم را خيلى خوب ارنج كرده و اطمينان دارم به لحاظ فنى و از نظر فوتبالى، بايد شاهد يك ۹۰ دقيقه جذاب و ديدنى باشيم كه به اميد خدا با برد پرسپوليس كام هوادارانمان شيرين شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)