مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استيل‌آذين بازيكنان بزرگي دارد؛ اما ترسي از ستاره‌هاي اين تيم نداريم و براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.


هادي نوروزي درباره ديدار مقابل استيل آذين در هفته سي‌ودوم ليگ برتر اظهار داشت: شناخت خوبي از استيل آذين داريم. اين تيم از بازيكنان بزرگ و با تجربه‌اي سود مي‌برد؛ اما از آنها ترسي نداريم و كار خودمان را انجام مي‌دهيم.

وي ادامه داد: شناخت كاملي از مدافعان استيل آذين دارم و راه نفوذ به خط دفاع آنها را به خوبي مي‌دانم. خيلي دوست دارم در ديدار مقابل استيل آذين و چند بازي باقيمانده تا پايان فصل براي پرسپوليس گلزني كنم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به پيروزي مقابل صباي قم در جام حذفي عنوان كرد:

 

 

يك روز رويايي مقابل صبا داشتيم، اما آن بازي تمام شد و نبايد ديگر به آن فكر كنيم. 4، 5 بازي بزرگ ديگر در جام حذفي و ليگ برتر پيش رو داريم و تنها بايد به آنها فكر كنيم.

 

نوروزي افزود: فاكتورهايي خوبي داريم كه در جام حذفي به خوبي توانستيم از آنها استفاده كنيم. خوشبختانه بدشانسي‌هاي ليگ برتر در جام حذفي گريبانگير ما نشد، اما زماني خيالمان راحت مي‌شود كه جام قهرماني را بالاي سر ببريم.

مهاجم پرسپوليس درباره ديدار اين تيم با گسترش فولاد در فينال جام حذفي اظهار داشت: بازي با گسترش فولاد مسابقه سختي است چون آنها انگيزه زيادي دارند، اما مطمئن باشيد هرگز اين تيم را دست كم نمي‌گيريم و با تمام قدرت مقابل آنها به ميدان خواهيم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)